news-background
news-background

جنا اورتگا برای فیلم Scream 7 بازنخواهد گشت؛ پس از اخراج ملیسا باررا

اورتگا در «جیغ ۷» بازی نمی‌کند.

«جنا اورتگا» که یکی از ستارگان «جیغ ۶» (Scream VI) بود و نقشی کلیدی در فروش ۶۷ میلیون دلاری فیلم داشت برای قسمت هفتم (Scream VII) بازنخواهد گشت.

«ددلاین» گزارش داده است که این تصمیم بازیگر هیچ ارتباطی با اخراج «ملیسا باررا» به دلیل حمایت از فلسطین ندارد اما هواداران چندگانه این ادعا را به ندرت پذیرفته‌اند. در این گزارش آمده است که علت جدایی او تأمین نشدن دستمزدش نیز نخواهد بود و پیش از اعتصاب برای کناره‌گیری با اسپای‌گلس مذاکره کرده است.

فیلمنامه «جیغ ۷» هنوز نوشته نشده و این بازیگر نامزد امی باید در ماه آوریل به ایرلند برود تا فصل دوم سریال «ونزدی» (Wednesday) نتفلیکس را فیلمبرداری کند. او اخیراً «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) به کارگردانی «تیم برتون» را به پایان رسانده است.

اورتگا برای بازی در «ونزدی» نامزد امی بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های کمدی شد. چندگانه «جیغ» تا امروز از ۹۱۱ میلیون دلار در سراسر دنیا عبور کرده است.

روز گذشته گزارش شد که اسپای‌گلس باررا را به دلیل حمایت از فلسطین از قسمت هفتم «جیغ» اخراج کرده است. «کریس لاندن» کارگردان این فیلم در توییتی حذف شده ادعا کرده است که اختیاری روی اخراج باررا نداشته و از هواداران خواسته است که از او خشمگین نباشند.

در شبکه‌های اجتماعی هواداران چندگانه پیش‌بینی کرده‌اند که با خروج اورتگا و باررا شکست سختی در انتظار استودیوی اسپای‌گلس باشد: ««جیغ ۷» اولین فیلمی است که هیچ فروشی نخواهد کرد.» برخی دیگر می‌گویند استودیو این چندگانه پرفروش را به دست خودش از بین برده است: «اسپای‌گلس و پارامونت «جیغ» را نابود کردند. باید شرمنده باشند. به جنا افتخار می‌کنم که پای اعتقاداتش ایستاد، همین‌طور ملیسا!»

«نیو کمبل» پیش‌تر تأیید کرده بود که با استودیوی پارامونت برای دریافت دستمزد مورد نظرش به توافق نرسیده و در «جیغ ۶» نقش‌آفرینی نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید