news-background
news-background

اخراج ملیسا باررا از فیلم Scream 7 به دلیل حمایت از فلسطین

جنگ فلسطین و اسرائیل در هالیوود تفرقه ایجاد کرده است.

«ملیسا باررا» به دلیل انتقاد از «نسل‌کشی» اسرائیل در فلسطین در اینستاگرام از فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) استودیوی اسپای‌گلس اخراج شد.

یکی از نمایندگان اسپای‌گلس می‌گوید استودیو «یهودستیزی یا هر شکلی از نفرت‌پراکنی، از جمله ارجاع غلط به نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی، تحریف هولوکاست یا هرچه که آشکارا از مرز نفرت‌پراکنی عبور کند را برنمی‌تابد.»

«کریستفر لاندن» کارگردان فیلم به این اتفاق واکنش نشان داده و می‌نویسد: «بیانیه من این است: همه این اتفاقات ناراحت‌کننده است. داد و بیداد را تمام کنید. تصمیمش با من نیست.» این توییت کارگردان دقایقی بعد از صفحه او حذف شده است.

باررا یک ماه پیش در اینستاگرام پلاکاردی به همراه پرچم مکزیک منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود:‌ «من نیز اهل یک کشور مسعمره هستم. فلسطین آزاد خواهد شد.» او این نقل قول را نیز به اظهاراتش افزوده بود: «می‌خواستند ما را دفن کنند، نمی‌دانستند که بذریم.»

باررا قرار بود نقش «سم کارپنتر» خواهر «تارا کارپنتر» با بازی «جنا اورتگا» را در این فیلم بازی کند. پارامونت استودیوی پخش‌کننده دو قسمت قبلی این چندگانه بوده که در مجموع ۱۶۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. فروش شش فیلم چندگانه «جیغ» از ۹۱۱ میلیون دلار عبور کرده و یکی از دارایی‌های ارزشمند اسپای‌گلس است.

باررا پیش از «جیغ» با سریال «ویدا» (Vida) شبکه استارز و فیلم «در ارتفاعات» (In the Heights) شناخته می‌شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷

بمیرم برای مردم ایران که مثل فلسطینیا مسلح هم نبودن جنایتی هم نکردن ولی هیچ کس ازشون حرفی نزدن وقتی تو خیابونای این کشور قتل عامشون میکردن پارسال!شکنجشون میکردن و حتی اجازه عزاداری نمیدادن!این عزیزان دلواپس فلسطین پارسال زبونشون کجا بود؟

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲

جالبه میتونی به همه کس و همه چی توهین کنی ولی یه کلمه علیه صهیونیست ها بگی یهو لیبرال ها رو برق میگیره

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲

عوق به رژیم کودک‌کش و حامیانش 🐷

نمایش اسپویل