news-background
news-background

فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday از بهار ۲۰۲۴

فصل دوم «ونزدی» بهار ۲۰۲۴ فیلمبرداری می‌شود.

نتفلیکس برای فیلمبرداری فصل دوم سریال «ونزدی» (Wednesday) به لوکیشین جدیدی می‌رود. «ددلاین» گزارش داده است که فصل دوم اسپین‌آف «خانواده آدامز» (Addams Family) از اواخر آوریل در ایرلند فیلمبرداری خواهد شد.

فصل اول «ونزدی» با بازی «جنا اورتگا» از سپتامبر ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ در رومانی تولید شد. آن فصل که پاییز سال گذشته منتشر شد در سراسر دنیا پربیننده بود و حتی با گردشگری کشور رومانی را رونق داد.

با این حال «چالش‌های لوجستیک» باعث شد که نتفلیکس برای فصل دوم لوکیشن دیگری را جست‌وجو کند. «ونزدی» در ماه ژانویه برای فصل دوم چراغ سبز گرفت.

از داستان فصل دوم سریال به نویسندگی «ال گاف» و «مایلز میلار» و تهیه‌کنندگی و کارگردانی «تیم برتون» اطلاعات زیادی درز نکرده اما گاف و میلار پیش‌تر گفته بودند که در اپیزودهای آینده اعضای بیشتری از خانواده آدامز معرفی خواهد شد و بیشتر به رابطه ونزدی با مادرش پرداخته می‌شود. اورتگا که یکی از تهیه‌کنندگان فصل دوم سریال است وعده داده بود که تأکید قسمت‌های جدید بر روی هارر است نه روابط عاشقانه.

فصل اول «ونزدی» در فهرست پربیننده‌ترین عناوین انگلیسی زبان تاریخ نتفلیکس با ۲۵۲ میلیون بیننده در رده اول جای گرفته و نزدیک به دو برابر بیشتر از نزدیک‌ترین رقیبش بیننده داشته است.

اورتگا با «ونزدی» به جوان‌ترین بازیگر لاتین‌تبار نامزد امی تاریخ در بخش بهترین بازیگر زن بدل شده. «تیم برتون» تمامی اپیزودهای این مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده و در فیلم «بیتل‌جوس» (Beetlejuice) بار دیگر با اورتگا همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید