news-background
news-background

سوزان ساراندون از آژانس UTA اخراج شد؛ حمایت تام کروز از ایجنت اخراجی

ساراندون گفته بود یهودیان این روزها «طعم مسلمان بودن» را می‌چشند.

آژانس استعدادیابی یو‌تی‌ای (UTA) «سوزان ساراندون» برنده اسکار را به خاطر حمایت از فلسطین در یکی از تجمعات نیویورک سیتی اخراج کرده است.

بازیگر «تلما و لوییز» (Thelma and Louise) و «راه رفتن مرد مرده» (Dead Man Walking) چند بار در تجمع حامیان فلسطین حضور پیدا کرده اما این اظهارات اخیر او درباره یهودیان بود که آژانس را خشمگین کرد: «بسیاری می‌ترسند، امروز از یهودی بودن می‌ترسند، و طعم مسلمان بودن را در این کشور می‌چشند. گوش دادن مهم است، مهم است که واقعیت‌ها را بپذیریم… نیازی نیست تاریخ ادیان را بررسی کنید، فقط کافی است نوزادانی را نشان دهید که در انکوباتورها می‌میرند. آن تصاویر کافی است تا به شما ثابت شود یک جای کار به‌شدت می‌لنگد. همین حالا آتش‌بس می‌خواهیم.»

ماه گذشته آژانس سی‌ای‌ای (CAA) «ماها دخیل» ایجنت سوری تبار بسیاری از ستارگان هالیوود از جمله «تام کروز» را به دلیل انتشار یک استوری در اینستاگرام اخراج کرد. او پس از آغاز جنگ اسرائیل و فلسطین نوشته بود: «غم‌انگیزتر از دیدن یک نسل‌کشی چیست؟ دیدن انکار یک نسل‌کشی که در حال وقوع است.»

«ورایتی» گزارش می‌دهد که کروز حامی دخیل است و ۱۵ نوامبر با او دیدار کرده است. اما دخیل میان کارمندان آژانس تفرقه ایجاد کرده و گروهی تهدید کرده‌اند که استعفاء خواهند داد. آژانس به همکاری با یک کارمند و دو مشتری که در شبکه‌های اجتماعی از فلسطین حمایت کرده بودند پایان داده است.

در این گزارش آمده است که شکاف میان فیلمسازان در هالیوود از این جهت قابل‌توجه است که آن‌ها اغلب در مسائل سیاسی از مخالف با «دونالد ترامپ» گرفته تا حمایت از اقلیت‌ها متحدند اما مسئله فلسطین تضاد را آشکار می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۱۴

متاسفانه این اشخاص جنایتی که حماس در اسرائیل از نوزاد گرفته تا سالمند انجام داد رو نمیبنند و برای آن ابراز تاسف نمی خورند با اینکه میدانند حماس از غیر نظامی ها به عنوان سپر انسانی استفاده میکند و باعث کشته شدن هزاران نفر میشود. واقعا نمیدونم این افراد خود رو به خواب زدند یا به دلایلی(منافع شخصی - هجوم و تهدید از سوی اسلامگراهای افراطی و متعصب و ...) نمیخواهند واقعیت را ببینند.

نمایش اسپویل