news-background
news-background

کوچ آرون سورکین از آژانس استعدادیابی CAA به WME به دلیل حمایت ایجنت سوری تبارش از فلسطین

سورکین آژانس استعدادیابی خود را تغییر داد.

«آرون سورکین» نویسنده فیلم‌هایی چون «شبکه اجتماعی» (The Social Network) آژانس استعدادیابی سی‌ای‌ای (CAA) را به خاطر حمایت ایجنتش از فلسطین رها کرد و به عضویت آژانس دبلیوام‌ای (WME) درآمد.

«ماها دخیل» ایجنت سورکین ۱۸ اکتبر در شبکه‌های اجتماعی خواستار «آزادی فلسطین» شده بود. او در واکنش به پستی در اینستاگرام نوشته بود: «حالا متوجه می‌شوید که چه کسی از نسل‌کشی حمایت می‌کند.» او اضافه کرد: «این برای من خط [قرمز] است.» و تصویر دومی با این عبارت‌ها به اشتراک گذاشت: «غم‌انگیزتر از مشاهده نسل‌کشی چیست؟ مشاهده انکار آن نسل‌کشی.» دخیل در حال حاضر هر دو پست را حذف کرده است.

این ایجنت که سابقه همکاری با «تام کروز» و «ریس ویترسپون» را دارد سپس از هیأت مدیره داخلی آژانس سی‌ای‌ای استعفا داد اما «ورایتی» گزارش داده است که همکاری او با مشتریانش ادامه پیدا می‌کند.

دخیل که در کودکی از سوریه به ایالات متحده مهاجرت کرده و اخیراً از سوی «هالیوود ریپورتر» یکی از زنان قدرتمند و بانفوذ صنعت سرگرمی نامیده شده، حتی با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرده است: «بازنشر در استوری اینستاگرام با الفاظ ناراحت‌کننده اشتباه بود. مانند بسیاری دیگر، اندوه من را گیج کرده. به خودم افتخار می‌کنم که طرف انسانیت و صلح ایستاده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید