news-background
news-background

نویسندگان و کارگردانان جدید Daredevil: Born Again معرفی شدند: همکاری مارول با سازندگان سریال Punisher و Loki

سازندگان سریال ابرقهرمانی «دردویل: تولد دوباره» تغییر کردند.

نویسندگان و کارگردانان جدید سریال «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) مارول و دیزنی+ معرفی شدند. «داریو اسکارداپانه» که «جک رایان» (Tom Clancy’s Jack Ryan) و «پانیشر» (The Punisher) را در کارنامه دارد شورانر جدید این ریبوت خواهد بود.

«جاستین بنسون» و «آرون مورهد» نیز که به تازگی چند اپیزود از فصل دوم «لوکی» (Loki) را ساخته‌اند به عنوان کارگردان اپیزودهای باقی‌مانده «تولد دوباره» برگزیده شده‌اند.

«تولد دوباره» در نیویورک در حال فیلمبرداری بود اما مارول و دیزنی از کات اولیه سریال ناراضی بودند و تصمیم گرفتند سازندگان را تغییر دهند. «کریس اورد» و «مت کورمن» سرپرست نویسندگان قبلی سریال بودند.

سریال «دردویل» مارول در نتفلیکس و اسپین‌آف «پانیشر» با صحنه‌های اکشن و لحن خشونت‌آمیزش محبوبیت پیدا کرده بود. مارول بعضی از صحنه‌های اپیزودهای ضبط شده «تولد دوباره» را حفظ خواهد کرد و با نویسندگی اسکارداپانه صحنه‌های جدید فیلمبرداری می‌کند. اورد و کورمن تهیه‌کنندگان اجرای پروژه باقی می‌مانند.

«هالیوود ریپورتر» پیش‌تر گزارش داده بود که مارول مدل سریال‌سازی خود را تغییر می‌دهد و به روش‌های سنتی بازخواهد گشت. این استودیو از این پس ابتدا سفارش ساخت یک اپیزود آزمایشی یا پایلوت را می‌دهد و شورانرهایی را برای نظارت بر مراحل پس از تولید استخدام می‌کند. مارول پیش از این سفارش ساخت یک فصل کامل از سریال‌ها را می‌داد.

بنسون و مورهد دو اپیزود از سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) مارول را کارگردانی کرده‌اند. اسکارداپانه پیش از فیلمنامه‌نویسی یک ژورنالیست بود و با مشارکت در نویسندگی وسترن «پاسی» (Posse) در سال ۱۹۹۳ به شهرت رسید. او سپس سریال «تراما» (Trauma) را برای شبکه ان‌بی‌سی ساخت و یکی از تهیه‌کنندگان درام جنایی «پل» (The Bridge) اف‌ایکس بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید