news-background
news-background

نتفلیکس مینی‌سریال JFK را با همکاری نویسنده Killers of the Flower Moon می‌سازد

سریال «جی‌اف‌کی» در نتفلیکس ساخته می‌شود.

نتفلیکس مینی‌سریال «جی‌اف‌کی» (JFK) را بر اساس زندگی «جان اف. کندی» رئیس جمهور ایالات متحده در دست ساخت دارد.

سریال نتفلیکس از کتابی تحسین‌شده نوشته «فردریک لوگوال» (JFK: Coming Of Age In The American Century, 1917-1956) اقتباس خواهد شد که اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این کتاب بخش اول از کتاب بیوگرافی دو جلدی کندی خواهد بود. بخش اول به زندگی رئیس جمهور سابق آمریکا از تولد تا برگزیده شدنش به عنوان سناتور ماساچوست را بررسی می‌کند.

«اریک راث» که اخیراً «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) را برای «مارتین اسکورسیزی» نوشته فیلمنامه «جی‌اف‌کی» را به نگارش درمی‌آورد و تهیه‌کننده پروژه خواهد بود. جست‌وجو برای یافتن شورانر همچنان ادامه دارد.

«ورایتی» گزارش داده است که نتفلیکس این سریال را نسخه آمریکایی «تاج» (The Crown) می‌داند که به خاندان سلطنتی بریتانیا پرداخت و پربیننده شد. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا الگوی «تاج» در انتخاب چند بازیگر برای بازی در نقش شخصیت‌های اصلی در سنین مختلف دنبال می‌شود یا نه.

راث در سال ۱۹۹۵ برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباس شده برای «فورست گامپ» (Forrest Gump) شد. او فیلم‌های دیگری چون «مونیخ» (Munich)، «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) و «تلماسه» (Dune) را در کارنامه دارد.

تاکنون چندین فیلم و سریال از جمله فیلم «الیور استون» در سال ۱۹۹۱ و مینی‌سریال «کندی‌ها» (The Kennedys) شبکه هیستوری بر اساس زندگی کندی ساخته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید