news-background
news-background

استیون کینگ: هالووین را با فیلم No One Will Save You بگذرانید

کینگ فیلم جدید «کیتلین دیور» را پسندیده است.

«استیون کینگ» نویسنده آمریکایی ژانر وحشت و خالق آثاری چون «درخشش» (The Shining) و «کری» (Carrie) فیلم ترسناکی برای فصل هالووین پیشنهاد کرده است.

این نویسنده ۷۶ ساله با نزدیک شدن هالووین پیشنهاد کرده است که دوست‌داران ژانر وحشت فیلم هارر و علمی-تخیلی «هیچ‌کس تو را نجات نمی‌دهد» (No One Will Save You) با بازی «کیتلین دیور» را تماشا کنند.

این که فیلم جمعه گذشته از هولو پخش شد زنی به نام «برین آدامز» با بازی دیور را دنبال می‌کند که به خانه دوران کودکی‌اش برمی‌گردد و با هجوم موجودات بیگانه مواجه می‌شود. کیفیت بالای «هیچ‌کس تو را نجات نمی‌دهد» باعث شده است که بسیاری از بینندگان بپرسند چرا سازندگان این اثر را در سالن‌های سینما پخش نکرده‌اند.

کینگ در پلتفرم ایکس این فیلم را «واقعاً یکه» توصیف می‌کند و می‌نویسد: «درخشان، جسورانه، ترسناک و درگیرکننده. باید ۶۰ سال به گذشته برگردید و یکی از اپیزودهای سریال «منطقه گرگ‌ومیش» (Twilight Zone) به نام «متجاوزان» (The Invaders) را ببینید تا اثری پیدا کنید که کمی به این فیلم شبیه است.»

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «هیچ‌کس تو را نجات نمی‌دهد» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۹ درصد دریافت کرده است. «برایان دافیلد» پیش از این فیلم «عشق و هیولا» (Love and Monsters)، «زیر آب» (Underwater) و «پرستار کودک» (The Babysitter) را در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۷ کارگردانی کرده بود.

کینگ پیش‌تر درباره فیلم «بابل» (Babylon) «دیمین شزل» نوشته بود: «شاید یکی از آن فیلم‌هایی باشد که نقدهای بدی دریافت می‌کنند اما ۲۰ سال بعد کلاسیک دانسته می‌شوند.»

این نویسنده فیلم «لبخند» (Smile) را نیز ستوده و نوشته است: «فیلم ترسناک و خوبی در ژانر وحشت است، اما سورپرایز واقعی آن «سوزی بیکن» در نقش رز است. عجب نمایشی.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید