news-background
news-background

لری دیوید در یک مراسم عروسی از گرایش سیاسی ایلان ماسک انتقاد کرده است: «می‌خواهی کودکان را در مدارس به کشتن بدهی؟»

دیوید در یک عروسی از ماسک انتقاد کرده است.

«لری دیوید» کمدین آمریکایی زمانی از «ایلان ماسک» به دلیل حمایتش از حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرده است. این تقابل در بخشی از کتاب بیوگرافی ۶۱۵ صفحه‌ای ماسک به نویسندگی «والتر آیزاکسون» فاش شده است.

آیزاکسون می‌نویسد بازیگر ۷۶ ساله سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) و ماسک ۵۲ ساله سال گذشته در مراسم عروسی «آری امانوئل» مدیر عامل کمپانی ایندور در فرانسه کنار هم نشسته‌اند. این رویداد فقط چند روز پس از تیراندازی در یکی از مدارس یووالدی ایالت تگزاس که به کشته شدن ۱۹ کودک و دو معلم منجر شد و یک بار دیگر حمایت جمهوری‌خواهان از قانون حمل اسلحه را زیر سؤال برد برگزار می‌شد.

در این کتاب آمده است که دیوید به نظر «غضب‌آلود» می‌رسیده و از ماسک پرسیده است: «می‌خواهی کودکان را در مدارس به قتل برسانی؟» ماسک از این پرسش «گیج و آزرده» می‌شود و پاسخ می‌دهد که او با کشتار کودکان مخالف است. دیوید می‌پرسد: «پس چطور می‌توانی به جمهوری‌خواهان رأی بدهی؟»

آیزاکسون می‌نویسد دیوید این گفت‌وگو را تأیید کرده و توضیح می‌دهد که توییت‌های منفی ماسک درباره حزب دمکرات را نمی‌تواند هضم کند. ماسک مه ۲۰۲۲ نوشته بود که حزب دمکرات «به حزب تفرقه و نفرت تبدیل شده، بنابراین دیگر نمی‌توانم از آن‌ها حمایت کنم و به جمهوری‌خواهان رأی خواهم داد.»

دیوید می‌گوید: «حتی اگر کشتار یووالدی اتفاق نیفتاده بود، احتمالاً این بحث را پیش می‌کشیدم، چون خشمگین و دلخور بودم.»

آزاکسون در بخش‌های دیگری از این کتاب روابط رمانتیک مدیر عامل تسلا و مالک پلتفرم ایکس با افرادی چون «امبر هرد» و زندگی او در آفریقای جنوبی را شرح داده است.

دیوید به عنوان یک استند-آپ کمدی شروع کرد و پس از نویسندگی برای برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) در اواسط دهه ۱۹۸۰، به همراه «جری ساینفلد» سریال «ساینفلد» (Seinfeld) پدید آورد. این سیت‌کام پربیننده یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ آمریکا شد و «لری دیوید» را حتی در اوایل دهه ۱۹۹۰ به درآمد ۲۵۰ میلیون دلاری رساند. در سال‌های بعد دیوید با فروش امتیاز پخش سریال قراردادهایی امضاء کرد که در مجموع به ۱.۷ میلیارد دلار می‌رسیدند. در سال ۲۰۱۹، نتفلیکس با قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری امتیاز پخش این سریال را خریداری کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید