news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Club Zero با بازی میا واشیکوفسکا

تریلر «باشگاه صفر» رونمایی شد.

اولین تریلر فیلم «باشگاه صفر» (Club Zero) به کارگردانی «جسیکا هوسنر» و بازی «میا واشیکوفسکا»، «السا زیلبرستین»، «متیو دمی» و «لوک بارکر» منتشر شد. «باشگاه صفر» ششمین فیلم بلند هوسنر است.

واشیکوفسکا در این درام روان‌شناسانه نقش یک معلم تازه‌وارد به نام «خانم نوواک» را در یک مدرسه بازی کرده است که رابطه مستحکمی با پنج دانش‌آموزش برقرار می‌کند. «سیسه بابت نودسن» نقش مدیر مدرسه و «امیر المصری» نقش یک معلم دیگر را بازی کرده‌اند. هر دوی این بازیگران در فیلم «برزخ» (Limbo) دیده شده بودند.

زیلبرستین و دمی نقش والدین را بازی می‌کنند در حالی که «آماندا لارنس»، «سم هور»، «کیلی فورسایت»، «لوکاس تورتور»، و «کامیلا روترفورد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. بارکر، «ساموئل دی. اندرسون»، «فلورنس بیکر»، «کسنیا دورینت» و «گوئن کرانت» نقش پنج دانش‌آموز را بازی کرده‌اند.

صحنه‌های زننده این فیلم برخی از بینندگان در جشنواره کن را پس زد. در یکی از صحنه‌های فیلم، یک نوجوان شامش را روی بشقاب بالا می‌آورد و سپس در مقابل والدینش مواد قی شده را دوباره می‌خورد. فیلم جدید هوسنر در آن زمان از مجموع ۶ نقد امتیاز ۳۳ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد و یکی از ضعیف‌ترین آثار جشنواره امسال نامیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید