news-background
news-background

اولین تصاویر از جان هم و جونو تمپل در فصل پنجم Fargo

شبکه اف‌ایکس فصل پنجم «فارگو» را پاییز آینده اکران می‌کند.

اولین تصاویر از پنجمین فصل سریال «فارگو» (Fargo) رونمایی شد. این سریال آنتولوژی برنده امی به نویسندگی «نوآ هالی» پاییز آینده پخش می‌شود.

داستان فصل پنجم در داکوتای شمالی سال ۲۰۱۹  قرار داده شده و این پرسش را مطرح می‌کند که چه زمانی آدم‌ربایی در واقع آدم‌ربایی نیست. «جونو تمپل» در این فصل نقش یک زن خانه‌دار به ظاهر بی‌آزار به نام «دات لیون» را بازی می‌کند که ناگهان به یاد روزگاری می‌افتد که تصور می‌شد فراموش کرده است. «جان هم» نقش کلانتر «روی تیلمن» را بازی می‌کند که دامدار و واعظ نیز هست و سال‌هاست رد دات را می‌گیرد. «جو کیری» بازیگر سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) بازیگر نقش گیتور پسر روی و «سم اسپرول» بازیگر نقش یک جوینده به نام اوله مونک است.

دیگر بازیگران این فصل «دیوید ریسدال» در نقش وین همسر دات، «ریشا مورجانی»، «لامورن موریس»، «دیوی فولی» و «جنیفر جیسون لی» خواهند بود.

این سریال محصول کمپانی اف‌ایکس پروداکشنز و ام‌جی‌ام تله‌ویژن است. فصل چهارم سریال با ۸۱ درصد، کمترین امتیاز «راتن تومیتوز» را در میان تمامی فصل‌ها دریافت کرد. چهار فصل این مجموعه در مجموع ۲۲۸ نامزدی و ۵۱ جایزه معتبر از جمله امی، گلدن گلوب و «انتخاب منتقدین» را کسب کرده است. «کریس راک»، «جسی پلمانز»، «کریستن دانست»، «جسی پلمانز» و «تیموتی اولیفانت» سابقه بازی در فصول قبلی را دارند.

هم شهرتش را مدیون سریال درام «مد من» (Mad Men) شبکه ای‌ام‌سی است و اخیراً در «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) با پارامونت و «تام کروز» همکاری کرده. تمپل در سریال تحسین‌شده «تد لسو» (Ted Lasso) اپل تی‌وی+ و «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت+ نقش‌آفرینی کرده است.

فصل پنجم «فارگو» ۲۱ نوامبر از اف‌ایکس و هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید