news-background
news-background

اولین تیزر بازسازی تلویزیونی Mr. & Mrs. Smith

تیزر سریال «آقا و خانم اسمیت» رونمایی شد.

آمازون پرایم ویدیو اولین تیزر سریال «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) را رونمایی کرد. «راتن تومیتوز» در توییتر این تیزر را به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «اولین تصاویر از بازسازی «آقا و خانم اسمیت» با بازی «دونالد گلاور» و «مایا ارسکین». انتشار در ماه نوامبر از پرایم ویدیو.»

این سریال بر اساس فیلمی به همین نام با بازی «برد پیت» و «انجلینا جولی» که توسط نیو ریجنسی به تولید رسید ساخته شده است. پیت و جولی نقش یک زوج جاسوس را بازی می‌کردند که از حرفه یکدیگر آگاهی نداشتند. در نسخه تلویزیونی، جان و جین اسمیت پس از آنکه می‌پذیرند به عنوان جاسوس برای یک آژانس مرموز کار کنند وارد فاز جدیدی از زندگی زناشویی خود می‌شوند.

«فیبی والر-بریج» خالق سریال «فلیبگ» (Fleabag) قرار بود به جای ارسکین نقش‌آفرینی کند و یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال باشد اما به دلیل آنچه «اختلاف نظر هنری» خوانده شد از پروژه کناره‌گیری کرد. «فرانچسکا سلون» سرپرست نویسندگان سریال است.

تیزر سریال زوج داستان را در آسانسور، در یک کافه، در حال فرار از یک تهدید احتمالی و پر کردن اسلحه نشان می‌دهد. آقای اسمیت در یک صحنه از خانم اسمیت می‌پرسد: «تا به حال کسی را کشته‌ای؟» و پاسخ می‌شنود: «به من می‌آید کشته باشم؟»

والر-بریج پیش‌تر در مصاحبه با «ونیتی فیر» گفته بود: «شش ماه به صورت کامل از دل و جان روی سریال کار کردم و واقعاً به آن اهمیت دادم – هنوز برای من مهم است. و می‌دانم که درخشان خواهد شد. اما گاهی مسئله خروج به موقع از مهمانی است. نباید سر راه یک نگاه هنری قرار گرفت. همکاری هنری مثل یک ازدواج است و بعضی ازدواج‌ها جواب نمی‌دهند.»

سریال «آقا و خانم اسمیت» در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید