news-background
news-background

گرتا گرویگ: تیموتی شالامی و سرشا رونان قرار بود در فیلم Barbie نقش کوتاهی بازی کنند

گرویگ فاش کرد که رونان و شالامی فرصت بازی در «باربی» را از دست داده‌اند.

«سرشا رونان» سپتامبر گذشته در مصاحبه با مجله «پیپل» فاش کرده بود که موفق نشده نقش کوتاهی در فیلم «باربی» (Barbie) بازی کند. این فیلم را «گرتا گرویگ» کارگردانی کرده که سابقه همکاری با رونان را در فیلم‌های «لیدی برد» (Lady Bird) و «زنان کوچک» (Little Women) دارد. گرویگ به تازگی فاش کرده که «تیموتی شالامی» نیز قرار بوده نقش کوتاهی در «باربی» بازی کند اما او هم موفق نشده است.

گرویگ می‌گوید: «خوب، همواره قرار بود نقش کوچک‌تری باشد چون در آن زمان در حال تهیه‌کنندگی بود، اتفاقی که به آن افتخار می‌کنم. و البته، فوق‌العاده است. اما قرار بود نقش کوتاه ویژه باشد. قرار بود نقش کوتاه ویژه‌ای با تیمی داشته باشم. هر دوی آن‌ها نتوانستند بازی کنن دو من خیلی ناراحت شدم. هر دویشان را خیلی دوست دارم. اما مثل این بود که بدون فرزندانت کاری کنی. من مادرشان نیستم، اما به شکلی حس می‌کنم مادرشان هستم.»

رونان در سال ۲۰۱۸ و با درام تاریخی «ماری ملکه اسکاتلند» (The Outrun) با «مارگو رابی» ستاره «باربی» سابقه همکاری دارد. او در زمان فیلمبرداری «باربی» در حال تهیه فیلم «برتری» (The Outrun) بر اساس خاطرات «ایمی لیپترات» ژورنالیست و نویسنده اسکاتلندی بود.

رونان سال گذشته گفته بود: «قرار بود نقش کوتاهی بازی کنم چون در لندن زندگی می‌کنم و آن‌ها در آن‌جا [فیلمبرداری می‌کردند.] شخصیت کاملی بود که می‌توانستم بازی کنم – یک باربی دیگر. خیلی ناراحت شدم که نتوانستم بازی کنم.»

در فیلم «باربی» بازیگرانی چون «ایسا ری»، «اما مکی» و «کیت مک‌کینان» نقش باربی‌های دیگری را بازی کرده‌اند.

«باربی» ۲۱ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید