news-background
news-background

تریلر فیلم Bob Marley: One Love: کینگزلی بن-ادیر در نقش باب مارلی

اولین تریلر فیلم بیوگرافی «باب مارلی: یک عشق» منتشر شد.

پارامونت اولین تریلر رسمی فیلم «باب مارلی: یک عشق» (Bob Marley: One Love) با بازی «کینگزلی بن-ادیر» در نقش «باب مارلی» را رونمایی کرد. «لاشانا لینچ» که در «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) مقابل «دنیل کریگ» ظاهر شده، در این فیلم نقش ریتا، همسر «باب مارلی»‌ را بازی می‌کند.

مارلی که متولد جامائیکا بود، از سال ۱۹۶۳ موسیقی را با گروه «ویلرز» آغاز کرد و یک دهه بعد مسیرش را به تنهایی ادامه داد. او در سال ۱۹۸۱ پس از ابتلا به سرطان درگذشت درحالی که ۳۶ سال بیشتر نداشت. «زیگی مارلی» فرزند، «ریتا مارلی» همسر، و «سدلا مارلی» دختر «باب مارلی» از جانب کمپانی «تاف گونگ» تهیه‌کننده فیلم خواهند بود.

«زیگی مارلی» در سینماکان امسال گفته بود: «به عنوان تهیه‌کننده فیلم اینجا هستم، اما از طرف دیگر به عنوان نمایده میراث بی‌نظیر پدرم... این پیام عشق و اتحاد ضروری‌تر از همیشه است... مردم به درستی رابطه خود با باب را عمیق‌تر می‌کنند و او را گرامی می‌دارند.»

«رینالدو مارکوس گرین» که اخیراً با «شاه ریچارد» (King Richard) شش نامزدی اسکار دریافت کرده کارگردان این فیلم، و «زک بیلین» که در «شاه ریچارد» مشارکت داشته، نویسنده فیلمنامه خواهد بود. پارامونت در سال ۲۰۱۹ فیلم بیوگرافیکال و فانتزی «راکتمن» (Rocketman) را برای «التون جان» ساخت. آن فیلم با بازی «تارون اجرتون» ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

بن-ادیر که در فیلم «یک شب در میامی» (One Night in Miami) نقش «مالکم ایکس» را بازی کرده، سابقه نقش‌آفرینی در سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) و «تهاجم سری» (Secret Invasion) مارول و دیزنی+ را دارد.

«باب مارلی: یک عشق» ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید