news-background
news-background

سریال Perry Mason پس از دو فصل در HBO کنسل شد

اچ‌بی‌او فصل سوم «پری میسون» را نمی‌سازد.

سریال «پری میسون» (Perry Mason) پس از دو فصل در اچ‌بی‌او کنسل شد. این سریال با بازی «متیو رایس» پیش‌درآمدی برای یک مجموعه تلویزیونی کلاسیک بود. فصل دوم «پری میسون» به تهیه‌کنندگی «رابرت داونی جونیور» ۲۴ آوریل به پایان رسید در حالی که فصل اول نزدیک به دو سال قبل پخش شد و با ۱.۷ میلیون بیننده برای اپیزود اول در تمامی پلتفرم‌ها عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت. رایس برای بازی در فصل اول نامزد امی بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال درام شده بود.

«پری میسون» داستانی در مورد یک کارآگاه خصوصی با بازی «متیو رایس» روایت می‌کند که به سختی روزگار می‌گذراند و خاطرات جنگ در فرانسه و تأثیرات ازدواجی ناموفق او را رها نمی‌کنند. در این سریال «جان لیتگو» نقش وکیلی به نام «ای.بی. جاناتان»، «جولیت رایلنس» نقش «دلا استریت» منشی جاناتان، «تاتیانا ماسلنی» در نقش «خواهر آلیس مک‌کیگان»، ‌رهبر کلیسای جماعت ربانی، و «شی ویگان» در نقش «پیت استریکلند» مشتری میسون بازی می‌کنند.

داونی جونیور پیش‌تر در مصاحبه با «ددلاین» از احتمال تولید فصل سوم گفته بود: «اتفاق خوبی نخواهد بود؟ به نظر من متیو و همه افرادی که مقابل دوربین رفتند، همه کسانی که پشت صحنه بودند، این دنیای باورنکردنی را ساخته‌اند که می‌توانیم در آن به گفتن داستان‌های واقعاً جذاب ادامه دهیم.»

داونی جونیور به تازگی سریال «همدرد» (The Sympathizer) را برای اچ‌بی‌او تولید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید