news-background
news-background

صحنه‌های تهوع‌آور فیلم Club Zero مخاطبین کن را هراسان کرد: «هنوز تمام نشده؟»

افتتاحیه جهانی «باشگاه صفر» دوشنبه شب این هفته در کن برگزار شد.

فیلم «باشگاه صفر» (Club Zero) به کارگردانی «جسیکا هوسنر» دوشنبه شب این هفته در جشنواره کن هفتاد و ششم اکران شد و صحنه‌های زننده آن مخاطبین را هراسان کرد.

«میا ماشیکوفسکا» در درام روان‌شناسانه «باشگاه صفر» نقش یک معلم جدید در یک مدرسه را بازی می‌کند رابطه مستحکمی با پنج دانش‌آموزش برقرار می‌کند. «سیسه بابت نودسن» نقش مدیر مدرسه و «امیر المصری» نقش یک معلم دیگر را بازی کرده‌اند. «السا زیلبرستین» و «متیو دمی» نقش والدین را بازی می‌کنند در حالی که «آماندا لارنس»، «سم هور»، «کیلی فورسایت»، «لوکاس تورتور»، و «کامیلا روترفورد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «لوک بارکر» تازه‌وارد «ساموئل دی. اندرسون»، «فلورنس بیکر»، «کسنیا دورینت» و «گوئن کرانت» نقش پنج دانش‌آموز را بازی می‌کنند.

در یکی از صحنه‌های فیلم، یک نوجوان شامش را روی بشقاب بالا می‌آورد و سپس در مقابل والدینش مواد قی شده را دوباره می‌خورد. «ورایتی» گزارش داده است که صدای بعضی از بینندگان فیلم در کن که می‌پرسیدند «هنوز تمام نشده؟» در سالن شنیده شده در حالی که برخی دیگر با خنده‌های عصبی فیلم را تا انتها دیده‌اند. این فیلم با این حال پنج دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد.

فیلم جدید هوسنر در حال حاضر از مجموع ۶ نقد امتیاز ۳۳ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده و یکی از ضعیف‌ترین آثار جشنواره امسال نامیده شده است. «دیوید ارلیک» منتقد «ایندی‌وایر» می‌نویسد: «اعتراف نکردن به بی‌باکی هوسنر همیشه دشوار بوده، اما این بار جسارت او در قصه‌گویی بالأخره وارد مرز تحریک ترول‌گونه می‌شود.»

منتقد «اسکرین» می‌نویسد: «وحشتناک به نظر می‌رسد – مثل همیشه استفاده هوسنر از رنگ و گریم گیرا و شیوا است – اما فیلمی با نویسندگی ضعیف است که بیشتر در سطح ظاهر عمل می‌کند.»

منتقد «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «مشکل فیلم این است که تیرهای هجوآمیز به هدف نمی‌خورد زیرا فضا بیش از حد تیره و تار و کنایه‌هایش شیطنت‌آمیز و زننده است.»

«باشگاه صفر» در بخش‌هایی از بریتانیا و اتریش فیلمبرداری شده و ششمین فیلم بلند هوسنر اتریشی خواهد بود. فیلم قبلی این فیلمساز تحت عنوان «جوی کوچک» (Little Joe) در سال ۲۰۱۹ در جشنواره کن اکران شد و جایزه بهترین بازیگری را برای «امیلی بیچام» به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید