news-background
news-background

سوفیا بوش می‌گوید هوادار پرخاشگری او را «هرزه تلویزیونی» نامیده

بازیگر سریال‌های «شیکاگو پی‌.دی.» و «تپه تک درخت» برخورد ناخوشایندی با یک هوادار را به یاد آورده است.

«سوفیا بوش» در مصاحبه با پادکست «پادکراشد» (Podcrushed) «پن بجلی» فاش کرده است که یک هوادار پرخاشگر او را «هرزه تلویزیونی» نامیده است. این هوادار تمایل داشته بدون رضایت بوش با او عکس سلفی بگیرد.

بوش که با سریال‌هایی چون «تپه تک درخت» (One Tree Hill) و «شیکاگو پی.دی.» (Chicago P.D) شناخته می‌شود می‌گوید: «یک آبجو خورده بودم و مردی در میز کناری من و دوستانم بود که نزدیک آمد و دوربینش را توی صورت من کرد تا عکس بگیرد، تقریباً با موبایلش به صورت من ضربه زد. او ادامه داد و شروع کرد به سر و صدا کردن و شنیدم که ناسزار گفت.»

بوش ادامه می‌دهد: «گفتم: «سلام، من آدم هستم. دوست دارم با شما دست بدهم. اسم من سوفیا است. شما من را معذب می‌کنید. از شما درخواست کردم دست بردارید. من دختری در یک بار هستم. شما مردی هستید که نمی‌شناسم. نمی‌خواهم ویدیوی من روی موبایل شما باشد. دوستان من هم نمی‌خواهند. ممکن است دست بردارید؟»

بوش می‌گوید این هوادار پرخاشگری می‌کند و پاسخ می‌دهد:‌ «مجبور نیستم دست بردارم. شما در یک مکان عمومی هستید.» بازیگر جواب می‌دهد: «بسیار خوب، اما به هیچ وجه درک نمی‌کنید که باعث می‌شوید حس کنم فقط یک تکه گوشت هستم، یعنی انسان نیستم؟» مرد می‌گوید: «سریال‌های تو را می‌بینم، بنابراین دستمزد لعنتی‌ات را من می‌دهم. تو برای من یک تکه گوشت هستی. یک هرزه تلویزیونی هستی.»

بازیگر توضیح می‌دهد که یکی از همراهان او با مرد گلاویز می‌شود. او این تجربه را «باورنکردنی» توصیف می‌کند و می‌گوید:‌ «حالا ترجیح می‌دهم که در خانه بمانم. پیش‌تر دوست داشتم بیرون بروم و در دنیا باشم و این تجربه به نظر من یک نمونه روشن بود، اما اولین بار نبود که اتفاق می‌افتاد.»

بوش اخیراً در سریال درام پزشکی «سم خوب» (Good Sam) شبکه ای‌بی‌سی دیده شده اما این مجموعه پس از یک فصل کنسل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید