news-background
news-background

«آه حمله دوباره کاپیتالیسم»؛ برندسازی جنیفر لوپز برای مشروبات الکلی با انتقاد روبرو شد

«بن افلک» همسر لوپز پیش‌تر از اعتیادش به مشروبات الکلی گفته بود.

«جنیفر لوپز» با راه‌اندازی یک برند مشروبات الکلی با انتقادهای زیادی مواجه شد. این خواننده و بازیگر آمریکایی چهارشنبه گذشته اعلام کرد که یک کمپانی مشروب ایتالیایی به نام دلولا تأسیس می‌کند.

لوپز به ۲۴۰ میلیون دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام می‌گوید: «دهه‌ها سخت و بی‌وقفه کار کردم اما بیشتر و بیشتر به اهمیت لذت بردن از زندگی پی بردم. می‌خواستم چیزی بهتر خلق کنم – چیزی با طعم بهتر، ترکیبات بهتر، چیزی که بتوانم با دوستان و خانواده بنوشم، و این دلولا است.»

این اعلامیه با واکنش‌های منفی بسیاری روبرو شده است. یکی از هواداران لوپز می‌نویسد: «عجب. ناامیدکننده است. چرا یک برند غیرالکلی ایجاد نمی‌کنی با توجه به اینکه از تأثیرات منفی الکل حرف زده‌ای و خودت مشروب نمی‌نوشی؟»

دیگری می‌نویسد: «جی‌لو خودت مشروب نمی‌نوشی. این مسئله‌ای است که همه می‌دانند و بارها گفته شده.» یا دیگری: «اما خودت مشروب نمی‌نوشی. این پول‌پرستی است.»

بسیاری دیگر یادآور شده‌اند که لوپز در حالی برای مشروبات الکلی برندسازی می‌کند که همسرش «بن افلک» و همبازی‌اش در «جیلی» (Gigli) بارها از مشکلات ترک اعتیاد گفته است. فردی می‌نویسد: «آه از حمله دوباره کاپیتالیسم. جی‌لو الهام‌بخش من بود تا از الکل دوری کنم، هرچند که ترک نکرده، اما از این گفته بود که چگونه به ندرت مشروب می‌نوشد و اگر بنوشد جرعه‌ای در جشن‌هاست، بنابراین خیلی ناراحت‌کننده است که الکل را ترویج می‌کند وقتی که نوشیدنی‌های غیرالکلی بسیار خوبی وجود دارند!»

در مصاحبه با «هاوارد استرن» گفته بود که اگر با همسر سابقش «جنیفر گارنر» مانده بود هنوز به مشروبات الکلی اعتیاد داشت: «احتمالاً با یکدیگر گلاویز می‌شدیم. شاید هنوز در حال نوشیدن [الکل] می‌بودم. یکی از دلایل اینکه نوشیدن را شروع کردم این بود که احساس می‌کردم در دام افتاده‌ام.»

گفت‌وگوی افلک با لوپز در مراسم افتتاحیه فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) در شبکه‌های اجتماعی نیز جنجالی شده بود و به نظر می‌رسید که او به لوپز توضیح می‌دهد: «هیچ چیزی ننوشیده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۷:۴۹

اگه از قانونی بودن مصرف الکل ناراحتید بیاید خاورمیانه زندگی کنید

نمایش اسپویل