news-background
news-background

ظاهر «خسته» بن افلک در گرمی ۲۰۲۳ سوژه شد

افلک در مراسم گرمی «خسته» به نظر می‌رسید.

ظاهر ناشاد «بن افلک» در شصت و پنجمین مراسم اهدای جوایز گرمی (The 65th Annual Grammy Awards) که یکشنبه شب گذشته برگزار شد، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. این بازیگر ۵۰ ساله با همسرش «جنیفر لوپز» به این مراسم آمده بود.

اجراهای زنده و کمدی مراسم ستارگان پرشمار این رویداد از جمله «دووین جانسون»، «جی-زی» و دیگران را به وجد آورد اما افلک در لحظاتی که مقابل دوربین دیده شد، ظاهری خسته و بی‌روح داشت.

افلک در تصاویری که پاپاراتزی‌ها از افلک منتشر می‌کنند اغلب با «دانکین دونات» دیده می‌شود. «فیلیپ لوییس» نویسنده «هافینگتن پست» با ارجاع به این موضوع می‌نویسد: «به نظر می‌رسد که بن افلک ترجیح می‌دهد در فروشگاه دانکین [دونات] باشد.»

«اسپنسر آلتهوس» نویسنده «بازفید» می‌گوید: «هرچقدر که روز بدی داشته باشید، به شما قول می‌دهم به ناشادی بن افلک در گرمی نیستید.»

«آلانا بنت» فیلمنامه‌نویس می‌گوید: «چرا چهره بن افلک این شکلی است؟»

«الامین عبدالمحمود» مجری پادکست می‌نویسد: «ای کسی که دائماً به بن افلک کات می‌دهی و او را بیشتر و بیشتر اوقات تلخ می‌کنی، از تو سپاسگزارم.»

افلک در لحظات دیگری از مراسم با چهره‌ای شادتر در کنار «آدرین برودی» دیده شده است. دو هفته پیش گفت‌وگوی افلک با لوپز در مراسم افتتاحیه فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده بود و به نظر می‌رسید که به لوپز توضیح می‌دهد: «هیچ چیزی ننوشیده‌ام.»

چهره ملول افلک در مصاحبه‌ای برای فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v. Superman: Dawn of Justice) نیز بحث‌برانگیز شد و میکس‌هایی از ویدیوی آن با ترانه «صدای سکوت» (The Sound of Silence) به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد.

افلک سال گذشته در مصاحبه با «هاوارد استرن» گفته بود که اگر به رابطه با «جنیفر گارنر» ادامه می‌داد احتمالاً هنوز به مشروبات الکلی اعتیاد داشت. او در مورد روزی که مشروب الکی را ترک کرده می‌گوید:‌ «بدترین روز زندگی‌ام بود. عهد بستم. اما از آن روز به بعد، به خدا قسم می‌خورم که هیچ‌وقت تمایلی به نوشیدن نداشته‌ام.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳

تقصیر لوپزه! اصلا به این طفلک استراحت نمیده، پشت سر هم... :)))

نمایش اسپویل
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۰۶

اومدم همینو بنویسم :)))

نمایش اسپویل