news-background
news-background

دروغ‌های آوریل ۲۰۲۳ رابرت داونی جونیور، دختر سارا پولی و دیگر سلبریتی‌ها

سلبریتی‌های هالیوود سنت «روز دروغ آوریل» به اقسام مختلف به جا آوردند.

«روز دروغ آوریل» روزی است که نباید به هیچ‌کس به‌ویژه سلبریتی‌ها اعتماد کرد. امسال چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون «رابرت داونی جونیور»، «سلنا گومز»، «ابری پلازا» و دختر ۱۱ ساله «سارا پولی» برنده اسکار به اشکال مختلف با هوادارانشان شوخی کردند.

«هاوی مندل» نامزد «هایدی کلوم» مجری برنامه «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) تصویری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که مدل ۴۹ ساله باردار است.

«سلنا گومز» شنبه شب در کنسرت «تیلور سوییفت» حاضر بود اما در اینستاگرام با اعلام اینکه نسخه بزرگ‌تر رژ گونه از برند زیبایی خودش (Rare Beauty) را عرضه می‌کند. اما این محصول فقط در اندازه استاندارد در دسترس است.

«سارا پولی» کارگردان برنده اسکار فیلم «حرف‌های زنانه» (Women Talking) فاش کرده است که دختر ۱۱ ساله‌اش به شوخی نامه‌ای از طرف «آکادمی» برای او ارسال کرده و اسکار «بهترین فیلمنامه اقتباسی» را به «در جبهه غرب خبری نیست» (All Quiet on the Western Front) داده است.

«ابری پلازا» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (White Lotus) به شوخی در اینستاگرام از فرماندار ایالت دلاور به خاطر نصب یک مجسمه ۱۰۰ فوتی از او قدردانی کرد.

«جرج تاکی» بازیگر «پیشتازان فضا» (Star Trek) به شوخی اعلام کرد که در دنباله «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» (Everything Everywhere All at Once) نقش‌آفرینی خواهد کرد: «هیچ‌وقت فرصت همکاری با «میشل یئو» را نداشته‌ام، هرچند که او سابقه بازیگری در دنیای «پیشتازان فضا» را دارد، بنابراین به خاطر این دنباله دچار کمی «نردگاسم» شده‌ام.»

«بریتنی اسپیرز» در این دروغ نقشی نداشت اما یکی از هواداران او در شبکه‌های اجتماعی به شوخی تصویر روی جلد کتاب بیوگرافی این خواننده پاپ را «درز» کرد.

«کریس پرت» که برای صداپیشگی در نقش ماریو در «فیلم برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros. Movie) برگزیده شده و لهجه آمریکایی او با اعتراضات زیادی مواجه بوده، به شوخی ادعا کرد که در نقش «میکی موس» صداپیشگی خواهد کرد. او علاوه بر ماریو قرار است نقش «گارفیلد» را بازی کند.

«رابرت داونی جونیور» در شبکه‌های اجتماعی به شوخی مدعی شد که در یک فیلم بیوگرافی نقش خودش را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷

اتفاقا بعضی دروغ‌ها راست هستن مثه اون سارا پولی که برای حرف‌های زنانه اسکار گرفت عین واقعیته که اسکار گزینشی به انتخاب خودش نه به انتخاب رای دهنده ها جایزه هارو میده

نمایش اسپویل