news-background
news-background

بهترین فیلم های 2016 که شاید ندیده باشید

مهم نیست که در سال 2016 چه فیلم های جزو پرفروش ترین هالیوود بوده و همیشه برتری نزد آن فیلمی است که نظر ما را به خودش جلب کند. امروز می خواهیم با 17 فیلم آشنا شویم که هرچند به میزان رضایت آنچنانی نرسیدند اما جزو بهترین های 2016 بوده اند و اغلب هستند افرادی که این عناوین را ندیده اند. در ادامه با همدیگر نگاهی به این عناوین همراه با خلاصه ای از داستانشان می اندازیم.


Swiss Army Man

daniel-radcliffe-and-paul-dano-in-swiss-army-man

"ارتش مرد سوئیسی" فیلمی با ژانر کمدی و ماجراجویی می باشد که «پائول دانو» و «دنیل رادکلیف» در آن هنرنمایی می کنند. این فیلم تجربه متفاوتی از فیلم های کمدی به شمار می رود و تماشاگران را در اواسط فیلم غافلگیر می کند. داستان مردی جوانی است که در جزیره ای دور افتاده رها شده و تصمیم به خودکشی می گیرد. اما او ناگهان جنازه ای روی شن‌های ساحل پیدا می کند و در آن زمان همه چیز برایش عوض می شود.

[لینک دانلود]


Don’t Think Twice

dont-think-twice

یکی دیگر از عناوین کمدی و درام می باشد که نویسندگی و کارگردانی اش توسط «مارک بیرگبریا» انجام شده و داستان فیلم هنگامی شروع می شود که شخصی می خواهد برای مدتی استراحت و خوشگذرانی به نیویورک برود.


Hail, Caesar!

george-clooney-in-hail-caesar

«جوئل» و «اتان کوئن» دو تا از بهترین فیلم سازان هالیوود هستند که عنوان کمدی و جدیدی را امسال روانه سینما کردند.ستارگانی همچون «جورج کلونی» و «جاش برالین» در این فیلم حضور دارند و داستان فیلم در دهه 1950 میلادی در سینمای هالیوود اتفاق می افتد و  ماجرای فردی است که وظیفه دارد فساد های ستاره های سینما را پاک کرده و آنها را مقدس نشان دهد.

[لینک دانلود]


Popstar: Never Stop Never Stopping

popstar-never-stop-never-stopping-andy-samberg-lonely-island

یکی دیگر از عناوین کمدی ساخته شده توسط «آلوین شاپر» می باشد که موضوع جالب و موزیکالی دارد و ستارگانی همچون  «اندی سامبرگ» و «جورما تاکیون» درش هنرنمایی می کنند. موضوع فیلم در مورد پسر جوانیست که  وقتی که آلبوم او با شکست مواجه میشود ، تمام سعی خود را میکند تا شهرت قبلی اش را به دست آورد.

[لینک دانلود]


The Fits

the-fits

«آنا رز هملر» کارگردانی یکی دیگر از عناوین درام به نام «تناسب» را برعهده گرفت که امسال شاهد استقبال از این فیلم را بودیم. داستان فیلم در مورد یک بچه‌ی بازیگوش است که بعد از عضو شدن در یک تیم ورزشی ، تلاش می‌کند خود را با هم سن و سالانش تطابق دهد ولی همه چیز برعکس میلش پیش می رود.

[لینک دانلود]


 Everybody Wants Some!!

everboyd-wants-some-movie-poster

یکی دیگر از عناوین ساخته شده توسط «ریچارد لینکلیتر» می باشد که سبکی کمدی دارد فیلم در مورد ۷۲ ساعت از زندگی دانشجوی سال اول "جیک" است که یک هفته قبل از شروع کالج است، دوستان تازه ای پیدا می کند و با آنها به مهمانی های مختلفی میرود.

[لینک دانلود]


The Lobster

the-lobster-colin-farrel

«یورگوس لانتیموس» کارگردانی این را برعهده گرفت که سبکی عاشقانه و تخیلی دارد و داستان جالبش نیز باعث شد تا نظر منتقدان را جلب کند. در پادآرمان‌شهری در آینده و یا شاید یک دنیای موازی عجیب، بزرگ‌سالانی هستند که مجردند و یا در پیدا کردن زوج ناتوانند. آن‌ها باید به یک هتل بروند و ظرف ۴۵ روز شریک زندگی مناسبی پیدا کنند؛ در غیر این صورت، به حیوانی دل‌خواهِ خودشان تبدیل می‌شوند و آن‌ها را در جنگل رها می‌کنند.

[لینک دانلود]


A Bigger Splash

tilda-swinton-in-a-bigger-splash

این فیلم سبکی جنایی و معمایی دارد که توسط کارگردانی «لوکا» انجام شده و برگرفته از یک داستان قدیمی است. ماریان لین به همراه شوهرش که یک فیلم ساز است و برای تعطیلات به یک جزیره میروند.در این جزیره به صورت غیرمنتظره ای با یک دوست قدیمی و دخترش برخورد میکنند که اتفاقات ناگواری را برای ان ها رقم میزند.

[لینک دانلود]


Captain Fantastic

captain-fantastic

در واقع، یک درام خانوادگی به حساب می آید که در جشنواره های مختلفی نیز توانست جوایز زیادی بگیرد. کارگردانی این فیلم نیز توسط «مت رُس» انجام شده است. یک پدر به منظور اینکه فرزندانش از دنیای ماشینی خودشان خارج شده و معنای واقعی زندگی را درک کنند، سفری را به همراه آنان به جنگل های شمال آمریکا آغاز می کند.

[لینک دانلود]


The Witch

the-witch

«رابرت اگرز» نویسنده / کارگردان یکی فیلم های ترسناک با عنوان «جادوگر» را امسال برعهده گرفت که در چندین جشنواره نیز جوایزی را به خود اختصاص داد. ستارگانی همچون «آنا تایلور»، «رالف اینسون» و «کیت دیکای» در این فیلم هنرنمایی کردند. داستان در سال 1960 می گذرد و خانواده ای را نشان می دهد که توسط جادوی سیاهی از هم پاچیده می شود.

[لینک دانلود]


Mustang

mustang

این فیلم محصول مشترک ترکیه، آمریکا،فرانسه و قطر است که موضوعی درام دارد و توسط «دنیز گامزه» کارگردانی شده است و موضوعی جالب را به تصویر می کشد. داستان در مورد چند دختر در یک دهکده در شمال ترکیه است. آنها که در راه مسیر بازگشت از مدرسه به خانه با چند پسر بازی میکنند، اتفاق بدی برایشان رخ می دهد. کم کم خانه برای آنها تبدیل به زندان میشود و به جای رفتن به مدرسه معلم خصوصی برای آنها میگیرند و خانواده تصمیم میگیرد که آنها را مجبور به ازدواج اجباری کند.

[لینک دانلود]


The Nice Guys

the-nice-guys-still

یکی از فیلمنامه های افسانه ای هالیوود یعنی «شین بلک» می باشد که برای اولین بار شهرتش را در فیلم «سلاح مرگبار» در سال 1987 به دست آورد. فیلم سینمایی "بجه های خوب" با حضور ستارگانی همچون «راسل کرو»، «رایان گاسلینگ» در قالب ژانری جنایی، اکشن و کمدی است که امسال شاهد اکران شدنش بودیم و به فروش خوبی نیز رسید. داستان فیلم در سال 1970 و در شهر لس آنجلس می گذرد. یک کارآگاه خصوصی به همراه یک مامور پلیس تازه کار در مورد مفقود شدن یک بازیگر فیلم تحقیق میکنند و در این راه پایشان به موضوعات خطرناکی باز می شود.

[لینک دانلود]


Hunt for the Wilderpeople

julian-dennison-and-sam-neill-in-hunt-for-the-wilderpeople

داستان فیلم درباره یک پسر بچه سرکش و عمویش می باشد که در جنگل های نیوزلیند گم شده اند. این فیلم محصول نیوزلند و اثر کارگردانی «تایکا واتیتی» می باشد که موضوعی کمدی و ماجراجویی نیز دارد. از بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند می توان به «سام نیل»، «جولین دنیسون» و «رایم ویتا» اشاره کرد.

[لینک دانلود]


Kubo and the Two Strings

kubo-two-strings-laika-set-visit

از تمام فیلم هایی که در این لیست قرار دارند، انیمیشن «کوبو» شاید در میان معروف ترین های آنها جای دارد. در واقع این انیمیشن در تمامی سینماهای دنیا توانست 50 میلیون دلار فروش داشته باشد. که 47 میلیون دلار فروش داخلی . 3 میلیون دلار نیز فروش خارجی کرد. کارگردانی این انیمیشن زیبا توسط «تراویس نایت» انجام شده و از ستارگانی همچون «چارلز ترون»، «آرت پارکینسون» و «متیو مک کانوگ» ساخته شده است. داستان این فیلم انیمیشنی در مورد پسرکی به نام کوبو و در ژاپن باستان روایت می‌ شود. او در دهکده‌ ای از مادرش مراقبت می‌ کند تا اینکه یک شبح از گذشته با احیا کردن انتقامی بسیار قدیمی زندگی وی را زیر و رو می‌ کند. این ماجرا باعث می‌شود که انواع و اقسام اتفاقات برای او رخ دهد و هیولاها به تعقیبش بیایند. اما برای اینکه کوبو زنده بماند ، باید زرهی جادویی را بیابد که زمانی پدر مرحومش ، یک سامورایی افسانه‌ای ، آن را می‌ پوشیده است.

[لینک دانلود]


Hell or High Water

hell-high-water-movie-jeff-bridges-gil-birmingham

یکی از عناوین جنایی و درامی است که توسط «دیوید مکنیز» کارگردانی شده و ستارگانی همچون «بن فاستر» و «دیل دیکی» در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم با بودجه 12 میلیون دلاری نیز ساخته شده و فروش نسبتا خوبی را در باکس آفیس داشته است. داستان در غرب تگزاس می گذرد و مزرعه پدری یک مرد با کمبود آب مواجه شده و می خواهد با کمک دوستش این مشکل را ریشه کن کنند.


Green Room

green-room

میرسیم به یکی از عناوین ساخته شده توسط «جرمی سایلونر» که سبکی ترسناک و هیجان انگیز در قالب موضوعی بسیار متفاوت نیز دارد. «آنتون یلچین» و «ایماگن پوتس» از بازیگران این فیلم هستند. موضوع در مورد اعضای یک گروه موسیقی راک می باشد که شاهد یک قتل می شوند و به همین خاطر باید برای نجات جان خود با یک گروه دیوانه مبارزه کنند.

[لینک دانلود]


Sing Street

sing-street

این فیلم ساخته «جان کارنی» می باشد که سبکی موزیکال و کمدی دارد و بازیگرانی همچون «فردیا پِلو» و « آیدان گیلن» در آن ایفای نقش می کنند. کانر ، پسری ماجراجو در دهه ی ۱۹۸۰ شهر دوبلین است که پس از به وجود آمدن مشکلات مالی برای خانواده اش ، دوران تاریکی را سپری می کند. تا اینکه یک روز تصمیم می گیرد از خانه خارج شده و برای تحت تاثیر قرار دادن فردی خاص ، یک گروه موسیقی تشکیل دهد و… (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

[لینک دانلود]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید