news-background
news-background

تیزر سریال Fatal Attraction: بازسازی فیلم کلاسیک آدریان لین در پارامونت+

پارامونت+ سریال «جذابیت مرگبار» را در ماه آوریل پخش می‌کند.

اولین تیزر سریال «جذابیت مرگبار» (Fatal Attraction) که بازسازی تلویزیونی فیلم کلاسیک «آدریان لین» در سال ۱۹۸۷ است رونمایی شد. فیلم لین با بازی «مایکل داگلاس» و «گلن کلوس» ششن نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن برای کلوس را دریافت کرد.

نسخه تلویزیونی «جذابیت مرگبار» از سال‌ها قبل در دست ساخت قرار داشت. فاکس اولین بار در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که این سریال را با همکاری «آندره ژاکمتون» و «ماریا ژاکمتون» می‌سازد. آن پروژه در نهایت در سال ۲۰۱۷ بایگانی شد اما در سال ۲۰۲۱ پارامونت تأیید کرد که اقتباس تلویزیونی از «جذابیت مرگبار» و نیز سریال‌های «گریس» (Grease)، «شغل ایتالیایی» (The Italian Job) و تریلر سیاسی «دید پارالکسی» (The Parallax View) را برای پارامونت+ در دست ساخت دارد.

«الکساندرا کانیگهام» و «کوین جی. هاینز» نویسندگان سریال بوده‌اند و «سیلور تری» تمامی اپیزودها را کارگردانی کرده‌ است. «لیزی کپلان» در این مجموعه تلویزیونی نقش «الکس فورست» و «جاشوا جکسونن نقش «دن گلگر» را بازی می‌کنند. «آماندا پیت»، «الیسا جیرلز»، «توبی هاس»، «رینو ویلسون»، «برایان گودمن»، «جسیکا هارپر» و «توکس اولاگوندویه» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

پارامونت+ سریال «جذابیت مرگبار» را ۳۰ آوریل پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید