news-background
news-background

شبکه Paramount+ اقتباس تلویزیونی از Italian Job را می‌سازد و سریال Halo را پخش می‌کند

کمپانی سی‌بی‌اس ویاکام در اقدامی که به وضوح تلاشی بود برای تبدیل شدن به دیزنی+ و نت‌فلیکس بعدی، از چندین پروژه‌ی سینمایی و تلویزیونی خود رونمایی کرد. این کمپانی اعلام کرده که فیلم‌های بلاک‌باستری چون «مأموریت غیرممکن ۷» را ۴۵ روز پس از اکران از شبکه‌ی استریمینگ اختصاصی پارامونت+ پخش می‌کند و در حال توسعه‌ی دنیای انیمه‌ی «آواتار» است. اما علاوه بر این، گزارش داده است که اقتباس‌هایی تلویزیونی از عناوین سینمایی محبوبی چون «داستان عاشقانه» (Love Story)، «جذابیت مرگبار» (Fatal Attraction)، «کار ایتالیایی» (The Italian Job) و تریلر سیاسی «دید پارالکسی» (The Parallax View) و بسیاری دیگر را می‌سازد.

بازسازی تلویزیونی «مردی که به زمین سقوط کرد» (The Man Who Fell To Earth) «دیوید بویی» با بازی «چیوتل اجیوفر» و «گریس: ظهور بانوان صورتی» (Grease: Rise of The Pink Ladies) از جمله‌ی دیگر سریال‌های تلویزیونی پارامونت+ خواهند بود.

«دید پارالکسی» بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی «آلن جی. پاکولا» و بازی «وارن بیتی» اقتباس خواهد شد. آن فیلم داستانی در مورد یک ژورنالیست روایت کرد که سازمانی سری برای ترورهای سیاسی را کشف می‌کرد. «داستان عاشقانه» نیز بر اساس فیلم محبوبی به همین نام به کارگردانی «آرتور هیلر» ساخته خواهد شد. سریال «جذابیت مرگبار» اقتباسی تلویزیونی است از فیلم محبوب دیگری به همین نام در دهه‌ی ۱۹۸۰ با بازی «مایکل داگلاس» و «گلن کلوس» در مورد رابطه‌ی مخفیانه و پرخطر یک زن و مرد. از «کار ایتالیایی» تا امروز اقتباس‌های مختلفی صورت گرفته اما سریال پارامونت+ بر روی شخصیت نوه‌ی «چارلی کروکر» تمرکز می‌کند. پارامونت‌+ اعلام کرده که سریال پربیننده‌ی «فریزر» (Frasier) را با بازگشت «کسلی گرامر» می‌سازد.

اقتباس تلویزیونی کمپانی «امبلین تله‌ویژن» متعلق به «استیون اسپیلبرگ» و «دریل فرانک» از «هیلو» (Halo) که قرار بود از شبکه‌ی شوتایم پخش شود، در سال ۲۰۲۲ به پارامونت+ می‌آید. این سریال از بازی ویدیویی پرفروشی به همین نام اقتباس شده و «پل شرایبر» بازیگر «خدایان آمریکایی» (American Gods) نقش اول آن را بازی می‌کند.

داستان آشنای سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. فاکس قرن بیستم زمانی قصد تولید یک نسخه‌ی سینمایی از بازی «هیلو» را داشت و حتی «نیل بلامکمپ» به عنوان کارگردان به پروژه پیوست، اما در نهایت فیلمی ساخته نشد. حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد فصل اول «هیلو» پیش از پاندمی فیلمبرداری شد و ویاکام‌سی‌بی‌اس در ماه‌های اخیر در حال مذاکره با شوتایم بود تا آن را از این شبکه‌ی بزرگساله‌تر که عموماً درام‌های پیچیده‌ای چون «عالیجناب» (Your Honor) را پخش می‌کند به پارامونت+ بیاورد. شوتایم به تولید «هیلو» برای پارامونت+ ادامه می‌دهد و «گری لوین» و «ایمی ایزرائیل» که سال‌هاست پروژه‌ را مدیریت می‌کنند، بر تولیدش نظارت خواهند کرد.

دیگر بازیگران «هیلو» در کنار شرایبر که نقش «اسپارتان جان-۱۱۷» را بازی می‌کند، «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی» و «دنی ساپانی» خواهند بود.

امبلین از قریب به یک دهه قبل در حال توسعه‌ی سریال «هیلو» است. این سریال ابتدا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و یکی از عناوین اریجینال اکس‌باکس بود اما به فاصله‌ی کوتاهی پس از بسته‌شدن «استودیوهای اک‌باکس اینترتینمنت» به شوتایم منتقل شد. این اقتباس در سال ۲۰۱۸ از شوتایم چراغ سبز گرفت.

«ذهن‌های جنایتکار واقعی» (The Real Criminal Minds) بر اساس «ذهن‌های جنایت‌کار» (Criminal Minds) شبکه‌ی CBS، مینی‌سریال «واکو» (Waco) بر اساس جنایات واقعی، کمدی تلخ «طرف گناهکار» (Guilty Party) با بازی «کیت بکینسیل»، و فصل جدید «درون ایمی شومر» (Inside Amy Schumer) از جمله دیگر عناوینی خواهند بود که به صورت انحصاری از پارامونت+ روی ایر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳

ماشاالله چیکار میکنن این شبکه‌های اینترنتی

نمایش اسپویل