news-background
news-background

سریال Succession با فصل چهارم به پایان می‌رسد

«وراثت» در اچ‌بی‌او به پایان می‌رسد.

سریال پربیننده «وراثت» (Succession) با فصل چهارم در اچ‌بی‌او به پایان می‌رسد. «جسی آرمسترانگ» پدید‌آورنده سریال در مصاحبه با «نیویورکر» پایان سریال را تأیید کرده است.

آرمسترانگ و «برایان کاکس» پیش‌تر در مصاحبه‌هایی گفته بودند که پایان این سریال نزدیک است در حالی که «کیسی بلویز» از مدت‌ها قبل ادعا کرده بود پایان سریال به آرمسترانگ بستگی دارد.

نویسنده سریال به «نیویورکر» می‌گوید: «چند جنبه مختلف دارد. اول اینکه می‌توانستیم به محض گرفتن این تصمیم آن را اعلام کنیم، تقریباً وقتی در حال نوشتن سناریو بودیم، تصمیمی که به نظر من می‌توانست عجیب و اشتباه باشد. می‌توانستیم در پایان فصل اعلام کنیم. از نظر هنری ایده خوبی است، چون مخاطب در آن صورت می‌تواند از هرچه در پی می‌آید لذت ببرد، بی‌آنکه برای درک جزئیات تلاش کند، یا با توجه به اینکه می‌داند فصل آخر است نگاهش تغییر کند. اما از طرف دیگر، عقیده متقابل این است که شواهد پایان سریال را پنهان نکنیم. در مقابل بیننده احساس مسئولیت می‌کنم، و شخصاً از این حس که [پس از پایان فصل بگوییم:] «همین بود دوستان. تمام شد.» خوشم نمی‌آید. فکر می‌کنم بهتر است بدانم که پایان در راه است.»

بازیگران جدید فصل چهارم «آنابل گیش»، «آدام گادلی»، «الیلی هاربو»، و «یوهانس هویکور یوهانسن» خواهند بود در حالی که «جرمی استرانگ»، «کی‌یران کالکین»، «سارا اسنوک»، «آلن راک»، «متیو مک‌فیدن»، «نیکلاس بران»، «فییشر استیونز»، «هیام عباس»، «آرین مؤید»، «آنابل دکستر جونز»، «جولیانا کنفیلد»، «جینی برلین»، «الکساندر اسکارزگارد»، «هوپ دیویس»، «جاستین کرک»، «استیون روت»، «هریت والتر»، «جیمز کروم‌ول»، «ناتالی گلد»، «کیتلین فیتزجرالد»، «اشلی زاکرمن»، «لری پاین»، «مارک-لین بیکر» و «پیپ تورنس» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند.

کاکس پیش‌تر در مصاحبه با «تایمز» لندن گفته بود که امیدوار است «وراثت» سرنوشتی شبیه به «میلیاردها» (Billions) پیدا نکند: «این سریالی است که تاریخ انقضای آن گذشته. این اتفاق برای سریال ما نخواهد افتاد.»

سریال «وراثت» امسال برنده سه جایزه امی از جمله بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در سریال‌های درام برای «متیو مک‌فیدن»، بهترین نویسندگی سریال‌های درام و بهترین سریال درام شد. «وراثت» با ۲۵ نامزدی پیشتاز این دوره از مراسم اهدای جوایز بود.

پخش فصل چهارم «وراثت» از یکشنبه،‌ ۲۶ مارس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۳:۴۹

هر سه فصل عالی.سعی میکنم از آخرین فصل لذت ببرم :)

نمایش اسپویل