news-background
news-background

جیمز گان: زک اسنایدر از تغییرات دنیای دی‌سی حمایت می‌کند

گان می‌گوید کارگردان «لیگ عدالت» حامی تغییرات دنیای دی‌سی است.

«جیمز گان» در توییتر فاش کرد که با «زک اسنایدر» در مورد «دنیای دی‌سی» جدید برادران وارنر گفت‌وگو کرده است. این فیلمساز در کنار «پیتر سفران» به عنوان مدیران استودیوی جدید دی‌سی برگزیده شده‌اند تا «دنیای دی‌سی» وارنرها را پروژه‌های جدید ریبوت کنند. اسنایدر معمار «دنیای دی‌سی» قبلی موسوم به «اسنایدرورس» بود که با «مرد پولادین» (Man of Steel) با بازی «هنری کویل» در نقش «سوپرمن» آغاز شد و با فیلم‌هایی چون «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) و «لیگ عدالت» (Justice League) ادامه پیدا کرد.

نقش اسنایدر در آن دنیای سینمایی با جدایی‌اش از «لیگ عدالت» در مرحله پس از تولید در پی خودکشی دخترش کمرنگ شد و به جانشینی «جاس ویدن» با او انجامید. اسنایدر این روزها با نتفلیکس همکاری می‌کند و به زودی فیلم «ماه سرکشی» (Rebel Moon) را پخش می‌کند.

برخی از هواداران اسنایدر در شبکه‌های اجتماعی درخواست می‌کنند که نتفلیکس امتیاز تولید پروژه‌های «اسنایدرورس» را خریداری کند. گان در واکنش به یکی از این هواداران می‌نویسد: «باید بگویم، این ابلهانه‌ترین هشتگ تاریخ است. ۱) نتفلیکس چنین اظهار تمایلی نکرده (هرچند در مورد مسائل دیگر مذاکره کرده‌ایم) و ۲) زک هیچ‌گونه اظهار تمایلی نکرده و به نظر می‌رسد که از آنچه می‌سازد راضی است (و بله، گفت‌وگو کرده‌ایم.)»

گان اضافه می‌کند: «او با من تماس گرفت تا از تصمیماتم حمایت کند. مرد بزرگی است. اما باز هم می‌گویم که به نظر می‌رسد از بنا کردن دنیای عظیمی دیگر راضی است.»

دنیای جدید دی‌سی با مدیریت گان و سفران با فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) آغاز خواهد شد. گان نویسنده این فیلم است و داستانی در مورد نسخه جوان‌تری از سوپرمن روایت می‌کند. «سوپرمن: میراث» در حال حاضر قرار است ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید