news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فیلم Rebel Moon زک اسنایدر

فیلمبرداری فیلم اریجینال «ماه یاغی» به پایان رسیده است.

«زک اسنایدر» جمعه گذشته در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد که فیلمبرداری فیلم اریجینال و علمی-تخیلی «ماه یاغی» (Rebel Moon) نتفلیکس را به پایان رسانده است. تولید این پروژه که نسخه «بزرگسالانه‌تر» فیلم‌های «جنگ ستارگان» توصیف شده، در ماه آوریل آغاز شده بود.

اسنایدر می‌نویسد: «از همه کسانی که در فیلمبرداری «ماه یاغی» همکاری کردند سپاسگزارم. قدردان هنر، تعهد، سخت‌کوشی و دوستی با شما هستم. بدون شما فیلمی وجود نمی‌داشت. بنابراین دوباره از شما سپاسگزارم! پایان فیلمبرداری!»

داستان «ماه یاغی» در مورد زن جوانی است که مسؤلیت یافتن جنگجو برای مبارزه با هجوم نیروهای استعمارگر «ریجنت بالیساریوس» به او سپرده شده است. اسنایدر پیش‌تر ادعا کرده بود که این فیلم اریجینال را از «جنگ ستارگان» (Star Wars) و «هفت سامورائی» (Seven Samurai) «آکیرا کوروساوا» الهام گرفته است.

در این فیلم بازیگران «چارلی هانم»، «جایمن هونسو»، «ری فیشر»، «دونا بای»، «جنا مالون»، «استاز نیر»، «ای. دافی»، «شارلوت مگی» و «اسکای ینگ» به «سوفیا بوتلا» فرانسوی-الجزایری پیوسته‌اند. «آنتونی هاپکینز» برنده اسکار نیز برای شخصیتی به نام «جیمی» که یک ربات جنگی مکانیزه موسوم به JC1435 است صداپیشگی خواهد کرد.

اسنایدر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «[فیلم «ماه یاغی» واکنش] من است به بزرگ شدن به عنوان یک هوادار «آکیرا کوروساوا» و «جنگ ستارگان». ابراز عشق من است به ژانر علمی-تخیلی و ماجراجویی. امیدوارم که به یک چندگانه عظیم و دنیایی تبدیل شود که بتواند گسترش پیدا کند.»

«شی هتن» در نگارش فیلمنامه به اسنایدر و «کرت جانستاد» یاری رسانده است. «دبرا اسنایدر»، همسر تهیه‌کننده «زک اسنایدر» با کمپانی «استون کواری» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید