news-background
news-background

اسپین‌آف Dexter و Billions در پارامونت+ و Bosch در آمازون در دست ساخت است

چند اسپین‌آف برای سریال‌های «دکستر»، «میلیاردها» و «باش» ساخته می‌شود.

پارامونت+ که به تازگی با شوتایم ادغام شده تولید اسپین‌آف‌های «دکستر» (Dexter) را بررسی می‌کند. یکی از این پروژه‌ها پیش‌درآمدی با تمرکز بر نسخه جوان‌تر «دکستر» و اسپین‌آف دیگر برای شخصیت «قاتل ترینیتی» است که در سریال اصلی «جان لیتگو» نقش آن را بازی کرد.

لیتگو برای این نقش برنده جایزه امی شد و در «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) به واسطه صحنه‌های بازگشت. هفته پیش «وال استریت ژورنال» گزارش داد که تولید فصل دوم «خون تازه» لغو شده تا بر روی یک پیش‌درآمد به نویسندگی «کلاید فیلیپس» تمرکز شود.

پارامونت+ از سوی دیگر تولید چند اسپین‌آف برای سریال «میلیاردها» (Billions) را نیز بررسی می‌کند. یکی از پروژه‌های احتمالی «میلیون‌ها» (Millions) نام دارد و زندگی غول‌های اقتصادی سی و چند ساله در منهتن را دنبال می‌کند. اسپین‌آف دیگر «تریلیون‌ها» (Trillions) خواهد بود و زندگی «ثروتمندترین آدم‌های دنیا» را به تصویر می‌کشد. پروژه‌های احتمالی دیگر «میلیاردها: میامی» (Billions: Miami) و «میلیاردها: لندن» (Billions: London) خواهند بود.

سریال «میلیاردها» با بازی «دیمین لوییس» ژانویه ۲۰۱۶ از شوتایم پخش شد. لوییس در فصل پنجم از این سریال جدا و «کوری استال» جانشین او در نقش «مایک پرنس» شد. فصل هفتم «میلیاردها» در دست ساخت است و تا پایان سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

این هفته گزارش شد که آمازون گسترش دنیای سریال «باش» (Bosch) را بررسی می‌کند. پروژه اول برای شخصیت «کارآگاه جری ادگار» همکار سابق «هری باش» است که برای مأموریتی در لیتل هایتی میامی انتخاب شده. «جیمی هکتور» در حال مذاکره با آمازون است تا برای این نقش بازگردد. درام تلویزیونی دوم پروژه‌ای برای شخصیت «رنی بالارد» است که وظیفه دارد پرونده‌های راکد پلیس لس‌آنجلس را حل کند.

سریال اسپین‌آف «باش: میراث» (Bosch: Legacy) پیش از پخش اپیزود اول سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. فصل دوم قرار است پاییز آینده پخش شود.

«باش» اولین سریال درام اریجینال آمازون بود که تا هفت فصل ادامه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید