news-background
news-background

اکران فیلم The Batman Part II در سال ۲۰۲۵

«بتمن قسمت ۲» معرفی شد.

«رابرت پتینسون» رسماً با اعلام استودیوی دی‌سی برای بازی در نقش «بتمن» در فیلمی تحت عنوان «بتمن قسمت ۲» (The Batman Part II) که در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ اکران خواهد شد بازمی‌گردد. از داستان و بازیگران دیگر این فیلم جزئیاتی فاش نشده است. «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران استودیوی جدید دی‌سی دقایقی پیش برنامه‌های خود برای آینده را اعلام کردند.

گان و سفران چندین پروژه دیگر از جمله «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) و برند جدید «دی‌سی السورلدز» (DC Elseworlds) را معرفی کردند. این تهیه‌کنندگان می‌گویند همه سریال‌ها و فیلم‌های خارج از دنیای اصلی دی‌سی برچسب «دی‌سی السورلدز» خواهند خورد.

«جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا»، سریال انیمیشن «تایتان‌های نوجوان» (Teen Titans Go) و یک فیلم «سوپرمن» جداگانه به تهیه‌کنندگی «جی.جی. آبرامز» دیگر پروژه‌های در دست ساخت دی‌سی برای سال‌های آینده خواهند بود.

«مت ریوز» کارگردان «بتمن»‌ پیش‌تر تأیید کرده بود که سریال «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» را می‌سازد. او ماه گذشته فاش کرد که با گان ملاقات کرده تا از برنامه‌های او آگاهی پیدا کند.

«بتمن» اول بیش از ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید