news-background
news-background

تولید فیلم The Batman 2 با مت ریوز و رابرت پتینسون تأیید شد

برادران وارنر در رویداد «سینماکان» لاس وگاس تأیید کرد که قسمت دوم «بتمن» (The Batman) را با کارگردانی «مت ریوز» و بازگشت «رابرت پتینسون» می‌سازد.

«بتمن» به تازگی از فروش جهانی ۷۶۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده و در هفته اول پخش از اچ‌بی‌او مکس ۴.۱ میلیون بیننده داشته است. این فیلم که در این پلتفرم بالاتر از فیلم‌های چون «جوخه انتحار» (Suicide Squad) و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) قرار گرفته، اولین فیلم وارنرها بود که پس از «تنت» (Tenet) تنها در سالن‌های سینما اکران می‌شد.

ریوز در این مراسم حضور کوتاهی داشت و گفت: «از حمایت بی‌نظیر همه شما از «بتمن» سپاسگزارم. بدون ایمان و شوق همه تیم‌های شما در سراسر دنیا نمی‌توانستیم به اینجا برسیم. برای بازگشت به این دنیا و قسمت بعدی هیجان‌زده‌ام.»

«بتمن» ریوز یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند که بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. پیشتر گزارش شده بود که «بتمن» ریوز رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرده است. «بتمن» با دو ساعت و ۵۵ دقیقه یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما و طولانی‌ترین فیلم «بتمن» تاریخ خواهد بود.

اچ‌بی‌او مکس تولید اسپین‌آف «پنگوئن» با بازی «کالین فارل» را نیز تأیید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید