news-background
news-background

لزلی گریس از صحنه‌های اکشن پرشمار فیلم کنسل شده Batgirl و نمایش برندن فریزر می‌گوید

گریس قرار بود نقش «بت‌گرل»‌ را در فیلمی برای اچ‌بی‌او مکس بازی کند.

«لزلی گریس» بازیگر «بت‌گرل» (Batgirl) نمایش «برندن فریزر» را در این فیلم کنسل شده «برجسته» توصیف می‌کند. فریزر که برای فیلم «نهنگ» (The Whale) نامزد اسکار است، در «بت‌گرل» نقش یک شخصیت شرور را بازی کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که برادران وارنر دیسکاوری برای کاهش هزینه‌ها این فیلم را در مرحله تدوین بایگانی کرده است.

هرچند هواداران امیدوارند که این فیلم یک روز منتشر شود، اما گریس در مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید «بت‌گرل» عرضه نخواهد شد: «واقعاً یکی از بهترین تجارب بازیگری‌ام را در «بت‌گرل» داشتم. از لحاظ تجربه فیلمبرداری، همه ما برای دیدن صحنه‌های اکشن پرشمار هیجان‌زده بودیم، نماهای اکشن عملی که با آتش ساختیم. فیلم ما پر از انفجارهای غیررایانه‌ای بود و فیلمبرداری واقعاً دشوار.»

او اضافه می‌کند: «برندن [فریزر]، شخصیت شرور فیلم ما، فایرفلای ما، خیلی برجسته بود. احساس سعادت زیادی می‌کردم که او را به عنوان شریک مبارزه در کنار خود داشتم. صحنه‌های اکشن شگفت‌انگیز زیادی با هم داشتیم و یکدیگر را کتک زدیم، اما در بین برداشت‌ها یکدیگر را بغل می‌کردیم چون او واقعاً مهربان است.»

فریزر پس از چند دهه دوری از هالیوود به لطف «نهنگ» و به زودی با «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» به بازیگری بازگشته است. او پس از دریافت جایزه «انتخاب منتقدین» با چشمانی اشکبار به «دارن آرونوفکسی» کارگردان «نهنگ» گفت: «سر به بیابان گذاشته بودم و احتمالاً ردی از تکه‌های نان به جا گذاشته بودم. اما تو من را پیدا کردی، و مثل بهترین کارگردانان به من نشان دادی که باید کجا باشم.» او اضافه می‌کند: «این فیلم، «نهنگ»، در مورد عشق است، در مورد رستگاری است، و در مورد یافتن نور در تاریکی‌ها.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید