news-background
news-background

تریلر جدید The Whale: برندن فریزر پر از رنج تن

دومین تریلر رسمی فیلم «نهنگ» منتشر شد.

استودیوی ای-۲۴ تریلر دوم فیلم «نهنگ» (The Whale) «دارن آرونوفسکی» با بازی «برندن فریزر» را منتشر کرد. این تریلر تصاویر واضح‌تر و بیشتری از فریزر در نقش یک شخصیت ۶۰۰ پوندی را رونمایی می‌کند.

فریزر در این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه «ساموئل دی. هانتر» است، گریمی ۱۳۶ کیلوگرمی را تحمل می‌کرده تا نقش شخصیتی را بازی کند که از چاقی شدید رنج می‌برد. «سیدی سینک»، «هونگ چائو»، «سامانتا مورتون» و «تای سیمپکینز» دیگر بازیگران «نهنگ» خواهند بود.

فریزر پیش‌تر در مصاحبه با «نیوزویک» به انتقاد استفاده از گریم به جای یک بازیگر دیگر با مشکل اضافه وزن واقعی گفته بود: «من مرد کوچکی نیستم. و نمی‌دانم معیار بازی در این نقش چیست. فقط می‌دانم که باید صادقانه‌ترین بازی خود را به نمایش می‌گذاشتم.» او اضافه می‌کند:‌ «امکان ندارد که بتوانید بازیگری برای این نقش پیدا کنید، بنابراین باید از گریم استفاده می‌شد. بسیاری از منتقدین این موضوع فیلم را ندیده‌اند. بنابراین از همه دعوت می‌کنم که فیلم را ببینند در مورد همدردی با شخصیت‌هایی است قرار نیست حسی نسبت به آن‌ها داشته باشید.»

«نهنگ» ۹ دسامبر در آمریکا روی پرده رفته و رکورد پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی بر اساس سالن نمایش را در سال ۲۰۲۲ شکسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۸

عجب فیلمیه، تیزرش، اشک به چشمم اورد

نمایش اسپویل