news-background
news-background

فیبی والر-بریج سریال Tomb Raider و فیلم Sign Here را برای آمازون می‌سازد

بازیگر و نویسنده برنده امی «فلیبگ» سریال «توم ریدر» را برای آمازون می‌سازد.

«فیبی والر-بریج» پس از تمدید قرارداد با آمازون سریال اکشن «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) را می‌سازد. نویسنده و بازیگر برنده امی «فلیبگ» (Fleabag) نگارش فیلمنامه این سریال را به تازگی آغاز کرده است. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که والر-بریج نویسنده و تهیه‌کننده سریال است و در آن نقش‌آفرینی نمی‌کند.

فیلم‌های «مهاجم مقبره» از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ و با «انجلینا جولی» و «آلیسیا ویکاندر» در نقش «لارا کرافت» ساخته شدند. «هیلی آت‌ول» نیز در یک سریال انیمه برای نتفلیکس در این نقش صداپیشگی کرده است.

هفته پیش گزارش شد که والر-بریج اقتباس سینمایی از کتاب «اینجا را امضاء کنید» (Sign Here) نوشته «کلودیا لاکس» را برای آمازون به عنوان نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده می‌سازد.

والر-بریج قرار بود در سریال تلویزیونی «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) مقابل «دونالد گلاور» نقش‌آفرینی کند اما در نهایت پس از اختلاف نظر با خالق سریال «آتلانتا» (Atlanta) از این پروژه جدا شد.

والر-بریج پس از موفقیت «فلیبگ» با آمازون قراردادی سه ساله که اواخر سال ۲۰۲۲ به پایان رسید به امضاء رسانده بود. او تابستان آینده در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) مقابل «هریسون فورد» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید