news-background
news-background

اولین تریلر Indiana Jones 5 رونمایی شد

«ایندیانا جونز» در تریلر قسمت پنجم با شلاق نمادینش بازمی‌گردد.

اولین تریلر «ایندیانا جونز ۵» با نام تجاری «ایندیانا جونز و گاه‌شمار سرنوشت» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) پنجشنبه این هفته رونمایی شد.

«هریسون فورد» که برای آخرین بار در این چندگانه نقش جونز را بازی کرده در صحنه افتتاحیه فیلم با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای جوان‌تر شده است. داستان این فیلم در سال ۱۹۴۴ قرار داده شده و جونز با گروهی از نازی‌ها مقابله می‌کند. «مدس میکلسن»، «آنتونیو باندراس»، «فیبی والر-بریج»، و «توبی جونز» دیگر بازیگران قسمت پنجم «ایندانا جونز» خواهند بود.

میکلسن در این فیلم نقش شخصیت شروری را بازی می‌کند که از «ورنر فون براون» مهندس ناسا الهام گرفته شده. او به «امپایر» می‌گوید: «او مردی است که دوست دارد بعضی از اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند. چیزی وجود دارد که می‌تواند دنیا را به جایی بهتر تبدیل کند و او خیلی دوست دارد که آن شئ را به دست آورد. «ایندیانا جونز» هم دوست دارد به دستش بیاورد. و این داستان ماست.»

فورد ۸۰ ساله که تابستان گذشته در حین فیلمبرداری این پروژه از ناحیه کتف مصدوم شد به «امپایر» گفته بود: «یک ماجراجویی کامل است، پر از خنده و عواطف واقعی. و پیچیده است و زیرکانه. فیلمبرداری‌اش سخت و دشوار و طولانی بود… اما خیلی خوشحالم که این فیلم را ساختیم.»

قسمت پنجم «اندیانا جونز» به کارگردانی «جیمز منگولد» از سال ۲۰۰۸ در دست ساخت قرار داشت و در آن زمان گزارش شد که «جورج لوکاس» و «استیون اسپیلبرگ» به عنوان نویسنده و کارگردان در تولیدش مشارکت می‌کنند. در سال ۲۰۱۶ دیزنی اعلام کرد که اسپیلبرگ برای کارگردانی بازمی‌گردد اما لوکاس از پروژه جدا شده است.

«دیلی میل» اخیراً گزارش داده بود که شش پایان متفاوت برای «ایندیانا جونز ۵» فیلمبرداری شده است: «چند پایان مختلف فیلمبرداری کرده‌اند و در اکران‌های آزمایشی به مخاطبین نشان خواهند داد. در یکی از این پایان‌ها، ایندی می‌میرد پیش از آنکه شلاق چرمی را به شخصیت فیبی بدهد.» منگولد ماه گذشته این شایعه را تکذیب کرد و گفت ادعای نارضایتی مخاطبین در اکران‌های آزمایشی صحت ندارند.

«ایندیانا جونز ۵» ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید