news-background
news-background

عرض ادب نابهنگام کویینتا برانسون به برد پیت در گلدن گلوب: «سنتی که به جا آورده شد»

بازیگر «ابتدایی ابت» در حین سخنرانی به «برد پیت» سلام کرد.

جدا از شوخی «جرود مایکل» مجری مراسم گلدن گلوب هشتادم با «تام کروز» و ساینتولوژی و حتی انتخاب شدن خودش به عنوان مجری، یکی از بحث‌برانگیز‌ترین لحظات این شب عرض ادب «کویینتا برانسون» به «برد پیت» در حین سخنرانی پس از دریافت جایزه بود.

نویسنده و بازیگر «ابتدایی ابت» (Abbott Elementary) وقتی روی صحنه آمده بود تا جایزه بهترین سریال کمدی را دریافت کند، نتوانست در مقابل ادای احترام نکردن به «برد پیت» مقاومت کند. «جنل جیمز» دیگر ستاره سریال در پی آن فریاد زد: «آه لعنتی درست آنجا نشسته!»

با این حال هیجان‌زدگی سلبریتی‌ها با دیدن سلبریتی‌های دیگر اتفاق تازه‌ای نیست. بعضی از بینندگان مراسم با به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی سعی کرده‌اند ثابت کنند برانسون تنها نیست. برخی دیگر نیز پیشنهاد کرده‌اند پیت نقش کوتاهی در «ابتدایی ابت» بازی کند.

برانسون در حین سخنرانی‌اش به «هنری وینکلر» و «باب اودنکرک» کمدین‌های کهنه‌کار و «سث روگن» نیز ادای احترام کرد و گفت: «من این سریال را ساختم چون عاشق کمدی هستم. امشب در اینجا افراد بسیار زیادی حضور دارند که دلیل بودن من در اینجا هستند. نمی‌خواهم تظاهر کنم، اما هنری وینکلر شما یکی از دلایلی حضور من در این مراسم هستید. باب اودنکرک می‌دانم که حالا در بستر درام افتاده‌اید اما «آقای شو» (Mr. Show) باعث شد که بخواهم سریال بسازم. سث [روگن]، می‌دانم که احتمالاً نشئه هستی، اما از صمیم دل، هرچه که تا به حال ساخته‌ای باعث شده بخواهم کمدی بسازم. کمدی برای من خیلی مهم است. کمدی مردم را دور هم جمع می‌کند.»

در این مقطع بود که چشم برانسون به پیت افتاد: «سلام، برد پیت.» او در پایان گفت: «عاشق بازیگران و عوامل سریال هستم. نمی‌دانم بدون آن‌ها امروز کجا بودم. در یکی از سخت‌ترین دوران این کشور، خوشحالم که «ابتدایی ابت» توانسته بسیاری از مردم را بخنداند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰

تام کروز الان 20 ساله که داره تو یکی دو تا فیلم دنباله دار بازی می کنه و دیگر هیچ. بزرگترین شاهکار زندگیش هم فروش فیلم ماوریکه.

نمایش اسپویل