news-background
news-background

فرانسیس فورد کاپولا و آدام درایور هرج‌ومرج در فیلم Megalopolis را تکذیب کردند: اینجا همه‌چیز خوب است

درایور می‌گوید ادعای هرج‌ومرج در تولید پروژه «مگالوپلیس» حقیقت ندارد.

«فرانسیس فورد کاپولا» و «آدام درایور» گزارش «هالیوود ریپورتر» در مورد ایجاد هرج‌ومرج در حین تولید فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) را تکذیب کردند. در این گزارش آمده بود که کاپولا تمامی اعضای گروه جلوه‌های ویژه و طراح صحنه و کارگردان هنری را اخراج کرده و با افزایش هزینه تولید فیلم با فناوری‌های نوین به پرده‌های سبز بازگشته است.

کاپولا در مصاحبه با «ددلاین» در خصوص اخراج بعضی از عوامل می‌گوید: «اساساً در مورد مدیریت هزینه‌هاست.» او اضافه می‌کند که روند تولید این پروژه نسبتاً بدون مانع بوده است.

کاپولا می‌گوید: «در هیچ فیلمی تا این حد از بازیگران راضی نبوده‌ام. از ظاهر فیلم راضی هستم و کاملاً طبق برنامه پیش می‌رویم. در این گزارش‌ها هیچ‌وقت نمی‌گویند منابع چه کسانی هستند. خطاب به آن‌ها می‌گویم: «ها، ها، فقط صبر کنید و ببینید.» چون فیلم زیبایی است و در درجه اول به این دلیل که بازیگران عالی‌اند. هیچ‌وقت از همکاری با بازیگرانی این‌چنین سخت‌کوش‌اند و روش‌های غیرمتعارف را دستیابی به راه‌حل‌های پنهان جست‌وجو می‌کنند لذت نبرده‌ام. همکاری با این بازیگران هیجان‌انگیز است، و تصویربرداری فیلم همان چیزی بوده که امیدوار بودم باشد. امور روزانه عالی پیش می‌روند. بنابراین اگر طبق برنامه عمل می‌کنیم، و من عاشق بازیگران باشم، و ظاهر فیلم عالی باشد، نمی‌دانم در مورد چه حرف می‌زنند.»

درایور نیز با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «مایلم به شکل مختصر به مقاله «هالیوود ریپورتر» که دوشنبه، ۹ ژانویه منتشر شد واکنش نشان دهم. اینجا همه‌چیز خوب است! نمی‌دانم در مورد کدام پروژه حرف می‌زنید! آن را نمی‌شناسم! در صحنه‌هایی که به هرج‌ومرج کشیده شده باشد حاضر بوده‌ام، اما این یکی از هرج‌ومرج خیلی دور است.»

درایور ادامه می‌دهد: «محیطی که فرانسیس ایجاد کرده، یکی از دقیق‌ترین و الهام‌بخش‌ترین فیلمسازان است. تا امروز، طبق برنامه پیش رفته‌ایم، روزهایمان را ساخته‌ایم، و راستش، یکی از بهترین تجارب فیلمبرداری عمر من بوده است. عوامل ما سریع و نوآورند، بخش طراحی لباس به موقع عمل می‌کند، بازیگران فوق‌العاده و مشتاقند، و فرانسیس یکی از فهمیده‌ترین و مهربان‌ترین آدم‌هایی که با آن‌ها همکاری کرده‌ام. به ساختن این فیلم با او و دیگران افتخار می‌کنم، و اگرچه با هیچ‌کس مصاحبه نکرده‌ام، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که این وضعیت کلی پروژه است.»

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

«آدام درایور»، «شایا لباف»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر» و «آبری پلازا» در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. «مگالوپلیس» اولین فیلم کاپولا از سال ۲۰۱۱ خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید