news-background
news-background

وضعیت «بحرانی اما پایدار» جرمی رنی پس از مصدومیت در حادثه برف‌روبی

بازیگر فیلم‌های مارول دچار حادثه شد.

«جرمی رنر» در یک حادثه دچار مصدومیت شده و وضعیت او «بحرانی اما پایدار» است. نماینده رنر می‌گوید بازیگر نقش «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در «دنیای سینمایی مارول» در حین برف‌روبی دچار مصدومیت شده است.

رنر که دو نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، اخیراً در سریال «شهردار کینگستون» (The Mayor of Kingstown) پارامونت+ و «شاهین‌چشم» دیزنی+ دیده شده و سابقه بازی در فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) و «کاپیتان آمریکا» (Captain America) را دارد.

رنر در ساعات اولیه یکشنبه به بیمارستان منتقل شده است. سخنگوی این بازیگر می‌گوید خانواده او در کنار رنر که تحت مراقبت‌های ویژه و «عالی» است حضور دارند. «رنو گزت-ژورنال» گزارش داده است که رنر در ۲۵ مایلی رنو منزلی دارد. این منطقه در شب سال نو یک طوفان زمستانی را تحمل کرد که باعث قطع برق ۳۵ هزار خانه شده بود.

رنر در سال ۲۰۱۰ برای فیلم «مهلکه» (The Hurt Locker) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد و برای «شهر» (The Town) نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد. فصل دوم «شهردار کینگستون» ۱۵ ژانویه از پارامونت+ پخش خواهد شد. «تیلور شریدان» خالق سریال «یلواستون» (Yellowstone) نویسنده و تهیه‌کننده این سریال است. رنر و شریدان در سال ۲۰۱۷ در درام «ویند ریور» (Wind River) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید