news-background
news-background

آمازون خلق دنیای سینمایی Warhammer 40K را تأیید کرد؛ حذف صحنه‌های کوتاه بازی هنری کویل از فیلم The Flash

استودیوی آمازون رسماً تأیید کرد که با همکاری «هنری کویل» یک دنیای سینمایی برای «وارهمر ۴۰۰۰۰» (Warhammer 40K) بنا می‌کند. کویل که به تازگی با نقش‌های «سوپرمن» و «ویچر» وداع کرده، بازیگر و تهیه‌کننده این چندگانه خواهد بود. آمازون امتیاز تولید فیلم، سریال و پروژه‌های «بیشتری» بر اساس این بازی ویدیویی را خریداری کرده است.

کویل در اینستاگرام می‌نویسد: «امروز، پس از ۲۲ سال تجربه در صنعت فیلمسازی، سرانجام احساس می‌کنم که توانایی و تجربه لازم برای خلق «دنیای سینمایی وارهمر» را دارم. همکاری با «ناتالی ویسکاسو» در ورتیگو موهبتی فراتر از تصور بوده است، بدون او شاید نمی‌توانستیم بهترین منزلگاه را در آمازون بیابیم. و منزلگاهی چون آمازون به ما این آزادی را می‌دهد تا به مقیاس عظیم وارهمر وفادار بمانیم. به همه هواداران وارهمر قول می‌دهدم که اثری آشنا به شما ارائه کنیم. و سعی می‌کنیم اثری فوق‌العاده تقدیم شما کنیم که تا به حال نظیر نداشته.»

«هالیوود ریپورتر» در همین حین در گزارشی تحت عنوان «فراسوی سقوط سوپرمن هنری کویل» علت‌های جدایی این بازیگر از نقش «سوپرمن» را بررسی کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است که شخصیت شرور پروژه لغوشده «مرد پولادین ۲» (Man of Steel 2) به نویسندگی «استیون نایت» شخصیت کلاسیک «برینیاک» (Brainiac) بوده است.

کویل بنا بر ادعای منابع نزدیک به دی‌سی قراردادی برای بازگشت به نقش «سوپرمن» منعقد نکرده بوده و فقط به صورت شفاهی توافق کرده است. او قرار بود برای هر نقش کوتاه در پروژه‌هایی چون «فلش» (The Flash) ۲۵۰ هزار دلار دریافت کند. کویل ۱ میلیون دلار برای هریک از اپیزودهای «ویچر» دریافت کرده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که استودیوی جدید دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» نقش کوتاه کویل و «گل گدوت» در فیلم «فلش» را حذف کرده است. این استودیو اخیراً تولید فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳» به کارگردانی «پتی جنکینز» را نیز لغو کرده بود. «فلش» در حال حاضر قرار است تابستان سال ۲۰۲۳ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید