news-background
news-background

هنری کویل به دنبال جدایی از نقش‌های Superman و Witcher در سریال لایو-اکشن Warhammer 40000 بازی می‌کند

«هنری کویل» که این هفته تأیید کرد در دنیای سینمایی دی‌سی نقش «سوپرمن» را تکرار نخواهد کرد، به سریال لایو-اکشن «وارهمر ۴۰۰۰۰» (Warhammer 40000) آمازون ملحق شده است. کویل اخیراً اعلام کرده بود که پس از سه فصل از سریال «ویچر» (The Witcher) نتفلیکس نیز جدا خواهد شد تا «لیام همسورث» جانشین او شود. «جیمز گان» مدیر جدید استودیوهای دی‌سی اعلام کرده است که در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدیدی برای «سوپرمن» جوان بدون کویل است.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که کویل در مراحل پایانی امضای قرارداد برای اقتباس از بازی ویدیویی «وارهمر ۴۰۰۰۰» بوده و علاوه بر نقش‌آفرینی، تهیه‌کننده سریال نیز خواهد بود. با این حال احتمال اینکه مذاکرات کویل با آمازون در لحظات آخر بی‌نتیجه بماند وجود دارد.

کویل یکی از هواداران پروپاقرص بازی‌های ویدیویی است و در سال‌های اخیر با انتشار ویدیوهایی این علاقه را نشان داده بود. او پیش‌تر معترف شده بود که از هواداران بازی‌های «ویچر» و «وارهمر» است و وقتی مشغول بازی نیست، خودش را با نقاشی مینیاتورهای این بازی سرگرم می‌کند. او حتی در دی‌ال‌سی بازی «وارهمر» هم نقش کوتاهی بازی کرد.

آمازون چندصد میلیون دلار برای اقتباس تلویزیونی از «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings: Rings of Power) هزینه کرده و این هفته سفارش ساخت اقتباس تلویزیونی از بازی «خدای جنگ» (God of War) را داده است.

کویل در صحنه پایانی «بلک آدام» (Black Adam) نقش «سوپرمن» را بازی کرده بود و مدتی بعد اعلام کرد که این نقش را در فیلم‌های بعدی تکرار می‌کند. اما «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران استودیوی دی‌سی این برنامه‌ها را تغییر داد. در پی وداع دوباره کویل با نقش «سوپرمن» بسیاری از هواداران امیدوار بودند که او به «ویچر» بازگردد اما چندین منبع نزدیک به سریال می‌گویند این اتفاق نخواهد افتاد و همسورث در فصل چهارم نقش اصلی را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۹

با آروی موفقیت برای هنری عزیز از بهترین و برجسته ترین بازیگران و یک فن واقعی ویچر، ارباب حلقه ها و دنیای DC

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۱

به نظر من از هر لحاظ یه سر و گردن از تمامی بازیگران سری فیلم‌های سینمایی DC و MARVEL بالاتر و راحتر میشه ارتباط برقرار کرد. البته از کریس بل سه گانه نولان باید فاکتور گرفت.

نمایش اسپویل
۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۴

امیدوارم موفق بشه، لیاقت هنری خیلی بیشتر ازین هاست

نمایش اسپویل