news-background
news-background

مت دیمون و کیسی افلک به فیلم The Instigators داگ لایمن پیوستند

دیمون و افلک در فیلم «تحریک‌کنندگان» نقش‌آفرینی می‌کنند.

«مت دیمون» و «کیسی افلک» به فیلم «تحریک‌کنندگان» (The Instigators) اپل به کارگردانی «داگ لایمن» ملحق شدند. افلک و دیمون علاوه بر بازی در این فیلم با کمپانی «آرتیستس اکویتی» تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

داستان فیلم در مورد دو سارق است که پس از شکست آخرین مأموریتشان باید به کمک تراپیست‌های خود فرار کنند. فیلمنامه این فیلم را «چاک مک‌لین» به نگارش درآورده است.

این پروژه یکی از اولین فیلم‌هایی است که در کمپانی تازه‌تأسیس «آرتیستس اکویتی» دیمون و «بن افلک» به تولید می‌رسد. اولین پروژه این کمپانی درامی بدون عنوان با بازی «بن افلک» در مورد برندن «ایر جردن» است. «بن افلک» کارگردان این فیلم و دیمون بازیگر آن خواهد بود. این درام در مرحله پس از تولید قرار دارد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ آماده پخش شود.

رابطه حرفه‌ای افلک‌ها و دیمون با فیلم برنده اسکار «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) در دهه ۱۹۹۰ آغاز شد. پس از آن فیلم دیمون و کیسی در فیلم‌های «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) «استیون سودربرگ» همکاری کردند. دیمون یکی از تهیه‌کنندگان «منچستر کنار دریا» (Manchester By the Sea) با بازی «کیسی افلک» بوده است. دیمون و لایمن هم پیش از «تحریک‌کنندگان» در فیلم‌های «جیسون بورن» از جمله «هویت بورن» (The Bourne Identity) در سال ۲۰۰۲ همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید