news-background
news-background

Dahmer سومین سریال نتفلیکس با بیش از ۱ میلیارد ساعت بیننده؛ تاریخ پخش فصل نهم و پایانی Flash؛ سه میلیون بیننده سریال George & Tammy را دیدند

«دامر» پس از فصل چهارم «موجودات عجیب» و «بازی مرکب» به سومین سریال میلیاردی نتفلیکس تبدیل شد.

سریال «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) نتفلیکس از ۱ میلیار ساعت بیننده در ۶۰ روز اول عبور کرد. پیش از این مجموعه، فقط فصل چهارم سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) و «بازی مرکب» (Squid Game) موفق شده بودند از مرز ۱ میلیارد ساعت بیننده گذر کنند.

«دامر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» در ۹۲ کشور به فهرست ۱۰ سریال پربیننده هفته در نتفلیکس رسید و در حال حاضر دومین عنوان تلویزیونی پربیننده انگلیسی-زبان تاریخ این پلتفرم پس از فصل چهارم «موجودات عجیب» است. سریال کره‌ای-زبان «بازی مرکب» همچنان پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است. فصل چهارم «موجودات عجیب» در ماه اول ۱.۳۵ میلیارد ساعت و «بازی مرکب» ۱.۶۵ میلیارد ساعت در چهار هفته اول داشت.

نتفلیکس در ماه نوامبر سفارش ساخت دو فصل دیگر از سریال «هیولا» را صادر کرد اما از داستان و شخصیت این دو فصل جزئیاتی فاش نشده است. فصل اول «هیولا» بر روی قاتل زنجیره‌ای معروف «جفری دامر» تمرکز کرد. دو فصل بعدی به گفته نتفلیکس بر روی «دیگر هویت‌های هیولاواری که در جامعه تأثیرگذار بودند» متمرکز خواهد بود. سریال «دامر» با بازی «ایوان پیترز» در نقش «جفری دامر» قاتل زنجیره‌ای با انتقاد خانواده قربانیان دامر از جمله مادر یکی از قربانیان مواجه شده بود.

شبکه سی‌دابلیو دوشنبه این هفته اعلام کرد که فصل نهم و پایانی سریال «فلش» (The Flash) را در تاریخ ۸ فوریه پخش می‌کند. قسمت اول این مجموعه ابرقهرماین ۷ اکتبر ۲۰۱۴ پخش شد. آن اپیزود با ۶.۸ میلیون بیننده به پربیننده‌ترین محتوای تلویزیونی تاریخ این شبکه تبدیل شد و جوایز «انتخاب مردم» و نامزدی امی بهترین جلوه‌های ویژه را در سال ۲۰۱۵ دریافت کرد.

«گرنت گاستین» در نقش اصلی این سریال ظاهر شده در حالی که دیگر بازیگران فصل هشتم «جسی ال. مارتین»، «کندیس پتن»، «دنیل پانابیکر»، «دنیل نیکولت»، «کیلا کامپتون»، و «برندن مک‌نایت» بودند. «گرگ برلانتی»، «جف جانز» و «اندرو کریزبرگ» در مقام تهیه‌کننده این سریال را در برادران وارنر تله‌ویژن ساختند.

سریال موزیکال «جرج و تمی» (George & Tammy) در روز اول پخش ۳.۳ میلیون بیننده در شبکه‌های شوتایم، پارامونت و سی‌ام‌تی داشته است. این سریال در ابتدا قرار بود از پارامونت پخش شود اما شبکه کابلی شوتایم آن را خریداری کرد.

«جسیکا چستین» و «مایکل شنان» در مینی‌سریال شش اپیزودی و بیوگرافی «جرج و تمی» نقش موزیسین‌های کانتری «تمی واینت» و «جرج جونز» را بازی می‌کنند. وینت و جونز در سال ۱۹۶۹ زندگی مشترک خود را آغاز کردند در حالی که هر یک از آن‌ها ازدواج‌های سوم خود را تجربه می‌کرد. این دو بعدها طلاق گرفتند اما تا زمان مرگ وینت در سال ۱۹۹۸ در ۵۵ سالگی دوست ماندند. «ایب سیلویا» پدید‌آورنده و «جان هیلکوت» کارگردان این سریال شش اپیزودی خواهد بود. «استیو زن»، «کلی مک‌کورمک»، «کیتی میکسون»، و «والتون گاگینز» دیگر بازیگران سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید