news-background
news-background

تاریخ پخش سریال‌های دسامبر ۲۰۲۲

 

«هلن میرن»، «هریسون فورد»، «جسیکا چستین»، «آلفرد مولینا» و «میشل یو» در طول چند هفته آینده به تلویزیون می‌آیند. آخرین ماه از سال ۲۰۲۲ با چند سریال جاسوسی، فانتزی، و وسترن با بازی بعضی از ستارگان سینما به پایان می‌رسد. «هریسون فورد» در این ماه «۱۹۲۳» را در پارامونت+ خواهد داشت و مانند «سیلوستر استالونه» پس از سال‌ها به تلویزیون بازگشته است.

در ادامه برخی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های جدید و بازگردنده دسامبر ۲۰۲۲ فهرست شده است.

 

ثروت (Riches)

تاریخ پخش: ۲ دسامبر از پرایم ویدیو

این سریال بریتانیایی به نویسندگی «ابی آجای» و بازی «دبرا آیونینده» در مورد مردی خودساخته به نام «استیون ریچاردز» با بازی «هیو کوارشی» است که امپراطوری لوازم آرایشی خودش را بنا کرده اما پس از یک حمله قلبی پیرامونیان او برای به دست گرفتن کمپانی با یکدیگر ستیز می‌کنند. دیگر بازیگران سریال «سارا نایلز»، «برندن کویل»، «هرماینی نوریس»، «سی.جی. بکفورد»، «امانوئل ایمانی» و «آدینکا آکینریناده» خواهند بود.

 

سه کاج (Three Pines)

تاریخ پخش: ۲ دسامبر از پرایم ویدیو

این سریال جدید کارآگاهی با بازی «آلفرد مولینا» اقتباسی است از مجموعه رمان‌های «لوئیس پنی»که بر روی «آرماند گاماچه» بازپرس اهل کبک تمرکز می‌کند. «سه کاج» معمای قتل را دنبال می‌کند که فراتر از تحقیقات معمول پلیس می‌رود و به مسائل فرهنگی عمیق‌تر در شهری به ظاهر باصفا می‌پردازد که کسی به مرگ و ناپدید شدن افراد اهمیت نمی‌دهد. «ال-مائیا تیلفدرز»، «روسیف ساترلند»، «تانتو کاردینال» و «سارا بوث» دیگر بازیگران سریال به نویسندگی «امیلیا دی جیرولامو» خواهند بود.

 

جرج و تمی (George & Tammy)

تاریخ پخش: ۴ دسامبر از شوتایم

«جسیکا چستین» و «مایکل شنان» در مینی‌سریال شش اپیزودی و بیوگرافی «جرج و تمی» نقش موزیسین‌های کانتری «تمی واینت» و «جرج جونز» را بازی می‌کنند. وینت و جونز در سال ۱۹۶۹ زندگی مشترک خود را آغاز کردند در حالی که هر یک از آن‌ها ازدواج‌های سوم خود را تجربه می‌کرد. این دو بعدها طلاق گرفتند اما تا زمان مرگ وینت در سال ۱۹۹۸ در ۵۵ سالگی دوست ماندند. «ایب سیلویا» پدید‌آورنده و «جان هیلکوت» کارگردان این سریال شش اپیزودی خواهد بود. «استیو زن»، «کلی مک‌کورمک»، «کیتی میکسون»، و «والتون گاگینز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

آدم بد (The Bad Guy)

تاریخ پخش: ۸ دسامبر از پرایم ویدیو

«لوئیجی لو کاسیو» در این کمدی تلخ ایتالیایی نقش دادستان جنایی «نینو اسکوتلارو» را بازی می‌کند، مردی که تمام سال‌های اشتغالش را با دنبال کردن اوباش گذرانده. هنگامی که او ناگهان متهم می‌شود که خود بخشی از مافیا است، تصمیم می‌گیرد در سازمان نفوذ کند تا از درون پاسخ پرسش‌هایش را بیابد. فصل شش اپیزودی این سریال در دو بخش منتشر خواهد شد.

 

گنجینه ملی: لبه تاریخ (National Treasure: Edge of History)

تاریخ پخش: ۱۴ دسابمر از دیزنی+

این سریال جدید همچون فیلم‌های بلند «گنجینه ملی» عنوانی اکشن و ماجراجویانه خواهد بود اما شخصیت اول آن یک شخصیت لاتین تبار به نام «جس مورالس» با بازی «لیزت الکسیس» است. جس بیست ساله به همراه دوستانش وارد ماجراجویی تازه‌ای پیرامون خانواده‌اش و اسرار آن می‌شود و در این راه گنجینه‌هایی پنهان را کشف می‌کند. «کاترین زتا-جونز» نقش شخصیتی به نام بیلی را بازی می‌کند که یک میلیاردر جسور و متخصص در بازار سیاه اشیای عتیقه است و خودش را به شکل یک زن بی‌پول درمی‌آورد. هدف او از به دست آوردن گنجینه‌های پان-آمریکایی پول نیست بلکه گنج معنای عمیق‌تری برای او دارد. «میرا نیر» کارگردان و ماریان و کورمک ویبرلی نویسندگان سریال خواهند بود.

لیتویننکو (Litvinenko)

تاریخ پخش: ۱۶ دسامبر از ای‌ام‌سی+ و ساندنس

این سریال مرگ «الکساندر لیتویننکو»، مأمور سابق کا‌گ‌ب و افشاگر پوتین را روایت می‌کند که با گذشت بیش از ۱۵ سال از کشته شدنش در اثر مسمومیت با پولونیوم، هنوز بر روسیه سایه افکنده است. این مجموعه چهار اپیزودی با بازی «دیوید تننت» در نقش لیتویننکو، درگیری‌هایی را به تصویر می‌کشد که پس از ترور سه هفته‌ای او رخ دادند. «مارگاریتا لویوا» در نقش مارینا، همسر الکساندر که با بازرسان بریتانیایی برای کمک به تعیین اینکه چه کسی مسئول ترور بوده همکاری کرد، دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

تازه‌کار (Recruit)

تاریخ پخش: ۱۶ دسامبر از نتفلیکس

«نوآ سنتینیو» بازیگر فیلم‌های کمدی رمانتیک نتفلیکس، در این سریال مهیج و جاسوسی به نویسندگی «الکسی هاولی» نقشی متفاوت بازی کرده است. سنتینیو نقش مردی به نام «اوون هندریکس» را بازی می‌کند، وکیل جدید سیا که اصرار می‌کند همکارش با بازی «لورا هداک» از اتهام یک جنایت جدی باید تبرئه شود. «داگ لایمن» دو قسمت از هشت اپیزود این سریال را کارگردانی کرده است. «آرتی مان»، «کولتون دان» و «ووندی کرتیس هال» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

۱۹۲۳ (1923)

تاریخ پخش: ۱۸ دسامبر از پارامونت+

«هریسون فورد» در این سریال پیش‌درآمد برای «یلواستون» (Yellowstone) نقش «جیکوب داتن» و «هلن میرن» نقش «کارا داتن» را بازی می‌کنند. مینی‌سریال «۱۹۲۳» به اولین سال‌های قرن بیستم می‌پردازد، وقتی که پاندمی، خشکسالی و «رکود بزرگ» مردم را به ستوه آورده بود. دیگر بازیگران سریال «برندن اسکلنار»، «دارن مان»، «میشل رندولف»، «جیمز بج دیل»، «مارلی شلتون»، «برایان گراتی»، «رابرت پاتریک»، «امینا نیوز»، «جروم فلین» و «سباستین روشه» خواهند بود.

ویچر: منشأ خون (The Witcher: Blood Origin)

تاریخ پخش ۲۵ دسامبر از نتفلیکس

«منشأ خون» اولین اسپین‌آف دنیای تلویزیونی «ویچر» است و داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی با بازی «هنری کویل» روایت می‌کند. داستان سریال در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام «ایلی» است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. این پیش‌درآمد خاستگاه «ویچر» را توضیح می‌دهد و اینکه «اتصال دنیاها» چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است. «سوفیا براون» بازیگر نقش اول این پیش‌درآمد در نقش «ایلی» است که یک جنگجوی ممتاز در جایگاه یک الهه توصیف شده. «لورنس اوفوارین» در نقش «فیال» هم‌قبیله‌ای ایلی ظاهر شده و «میشل لو» در نقش «شان» بازی می‌کند.

خیانت (Treason)

تاریخ پخش: ۲۶ دسامبر از نتفلیکس

درام جاسوسی بین‌المللی «خیانت» با بازی «چارلی کاکس» در آخرین روزهای سال از نتفلیکس پخش خواهد شد.کاکس در این مجموعه یک مأمور MI6 باسابقه است که پس از دیدار مجدد با یک جاسوس روسی زندگی خود را زیر سؤال می‌برد. «اولگا کوریلنکو»، «کیاران هیندز»، «اونا چاپلین»، «تریسی آیفچر» دیگر بازیگران این سریال به نویسندگی «مت چارمن» خواهند بود. چارمن «پل جاسوسان» (Bridges of Spies) را در کارنامه دارد.

   

سریال‌های بازگردنده:

دختر سخن‌چین (Gossip Girl)، فصل دوم – ۱ دسامبر

اسب‌های تنبل (Slow Horses)، فصل دوم – ۲ دسامبر

فایرفلای لین (Firefly Lane)، فصل دوم – ۲ دسامبر

نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)، فصل سوم – ۵ دسامبر

آمریکای کوچک (Little America)، فصل دوم – ۹ دسامبر

امیلی در پاریس (Emily In Paris)، فصل سوم – ۲۱ دسامبر

آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)، فصل دوم – ۲۲ دسامبر

جک رایان (Jack Ryan)، فصل سوم – ۲۵ دسامبر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید