news-background
news-background

تاریخ پخش سریال‌های نوامبر ۲۰۲۲

شبکه‌های تلویزیونی در ماه نوامبر با فیلم‌هایی رقابت می‌کنند که پرستاره‌اند و در فصل اهدای جوایز به دنبال کسب افتخار. سریال‌هایی مانند «تاج» (The Crown) نتفلیکس از پیش بحث‌برانگیز بوده و بر گفتمان این ماه غالب خواهد بود اما سریال‌های دیگری چون «دار و دسته لندنی» (Gangs of London) که هواداران خاص خودش را یافته، و یا «به چیپندیلز خوش آمدید» (Welcome to Chippendales) «کمیل نانجیانی» سعی می‌کنند سریال بحث‌برانگیز بعدی باشند.

در ادامه فهرستی از سریال‌های جدید و بازگردنده ماه نوامبر می‌آید:

بلاکباستر (Blockbuster)

تاریخ پخش: ۳ نوامبر از نتفلیکس

«ونسا راموس» که «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) و «سوپراستور» (Superstore) را در کارنامه دارد، پدیدآورنده این سریال است. پارک در این سریال نقش «تیمی یون» را بازی می‌کند، «خیال‌باف عصر آنالوگ در دنیای فایوجی» که مدیر آخرین فروشگاه «بلاک‌باستر» باقی مانده در آمریکاست. تیمی و همکارانش از جمله «الایزا» با بازی «ملیسا فومرو» باید برای بقا تلاش کنند و با کمپانی‌های بزرگ را با اهرم «ارتباط انسانی» کنار بزنند. دیگر بازیگران سریال «تایلر آلوارز»، «مدلین آرتور»، «اگلا مردیز»، «جی‌بی اسموو»، و «کامایا فربورن» خواهند بود. «جان دیویس»، «جان فاکس» و «جکی کلارک» تهیه‌کنندگان سریال برای یونیورسال تله‌ویژن و دیویس اینترتینمنت بوده‌اند.

روابط خطرناک (Dangerous Liaisons)

تاریخ پخش: ۶ نوامبر از استارز

این اقتباس از رمان کلاسیک «پیر-آمبرواز شودرلو دو لاکلو» ۶ نوامبر آینده در قالب ۸ اپیزود پخش خواهد شد. سریال «روابط خطرناک» سرگذشت مرتویل و والمونت را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این عشاق جوان از محله‌های فقیرنشین پاریس شروع کردند و به طبقات اشرافی فرانسه رسیدند. «هریت وارنر» نویسنده سریال و «آلیس انگلرت» و «نیکلاس دنتون» بازیگران نقش اول خواهند بود. «کوثر علی»، «کاریس ون هوتن»، «هیلتون پلسر»، «فیایو آکیناده»، «مایکل مک‌الهاتون»، «حکیم کای-کاظم» و «تام ولاشیا» نقش‌های دیگری در این سریال بازی کرده‌اند.

تاج (The Crown)

تاریخ پخش: ۹ نوامبر (فصل پنجم) از نتفلیکس

«الیزابت دبیکی» در فصل پنجم «تاج» نقش «پرنسس دایانا» را بازی می‌کند و جانشین «اما کورین» از فصل قبل شده است. «دومینیک وست» نیز در نقش «پرنس چارلز» می‌کند و جانشین «جاش اوکانر» از فصل سوم و چهارم شده، در حالی که «الیویا ویلیامز» در این فصل نقش معشوق او «کامیلا پارکر بولز» را بازی می‌کند و جانشین «امرالد فنل» شده است. «ایملدا استانتون» در نقش «ملکه الیزابت دوم» و «جاناتان پرایس» در نقش همسرش «پرنس فیلیپس» ظاهر خواهند شد. استاونتون در این فصل جانشین «الیویا کولمن» از فصل سوم و چهارم و پرایس جانشین «توبایاس منزیز» شده است. «کلر فوی» در دو فصل اول «تاج» نقش ملکه و «مت اسمیت» نقش «پرنس فیلیپ» را بازی کرده بود.

انگلیسی (The English)

تاریخ پخش: ۱۱ نوامبر از آمازون پرایم ویدیو

«امیلی بلانت» در این سریال نقش «لیدی کورنلیا لاک» را بازی می‌کند، یک زن انگلیسی اشرافی که در دهه ۱۸۹۰ قصد دارد انتقام پسرش را بگیرد. «استیون ری» بازیگر مینی‌سریال «زن شرافتمند» (The Honourable Woman) نقش کلانتر «رابرت مارشال» و «والری پچنر» بازیگر فیلم «زندگی پنهان» (A Hidden Life) نقش بیوه جوانی به نام «مارتا مایرز» را بازی خواهند کرد. «هوگو بلیک» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سریال است. «استیون ری»، «تام هیوز»، «رافی اسپال»، و متوبی جونز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

یلواستون (Yellowstone)

تاریخ پخش: ۱۳ نوامبر (فصل پنجم) از پارامونت+

«یلوستون» به نویسندگی «تیلور شریدان» و «جان لینسون» سرگذشت خانواده داتون به رهبری «جان داتون» با بازی «کوین کاستنر» را دنبال می‌کند که مالک بزرگ‌ترین مزارع در ایالات متحده است و باید از آن‌ها در مقابل هجوم گروه‌های مختلف محافظت کند. پارامونت گزارش داده است که تریلر فصل پنجم «یلواستون» در ۲۴ ساعت اول انتشار ۱۴.۴ میلیون مرتبه دیده شده و رکوردی تا شش برابر بیشتر از تریلرهای فصر چهارم ثبت کرده است. «جن لاندن» و «کاترین کلی» به همراه «لوک گرایمز»، «کلی رایلی»، «وس بنتلی»، «کول هاوزر»، «کلسی ازبیل»، «برکن مریل»، «جفرسون وایت»، «فوری اسمیت»، «دنیم ریچاردز»، «ایان بوئن»، «فین لیتل»، «رایان بینگام» و «جیل بیرمنگام» بازیگران ثابت فصل پنجم خواهند بود. لاندن در فصل سوم در نقش «تیتر» و کلی در فصل چهارم در نقش «امیلی» معرفی شدند.

شاه تولسا (Tulsa King)

تاریخ پخش: ۱۳ نوامبر از پارامونت+

در این سریال اریجینال به نویسندگی «تیلور شریدان»، «سیلوستر استالونه» نقش شخصیتی به نام «دوایت مانفردی» ملقب به «ژنرال» را بازی می‌کند که مافیا او را به اوکلاهوما تبعید کرده است. «مکس کاسلا»، «دامینیک لومباردوزی»، «وینسنت پیازا»، و «جی ویل» از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود. در خلاصه داستان سریال آمده است: ««شاه تولسا» سرگذشت سردسته مافیا «دوایت «ژنرال» مانفردی» با بازی «سیلوستر استالونه» را دنبال می‌کند. با آزاد شدن او از زندان پس از ۲۵ سال، دوایت توسط رئیس‌‌اش به تولسا، اوکلاهوما تبعید می‌شود تا فروشگاهی راه‌اندازی کند. او که متوجه شده خانواده خلافکارش شاید صلاح او را نخواهند، به آرامی با گروهی از شخصیت‌های ناسازگار، یک «دسته» تشکیل می‌دهد تا امپراطوری جدیدی بسازند.»

دارودسته‌های لندنی (Gangs of London)

تاریخ پخش: ۱۷ نوامبر از ای‌ام‌سی+ و اسکای

این سریال اکشن و جنایی به نویسندگی «گرث اوانز» لندنی خیالی که مدیریت یک دار و دسته‌ی بین‌المللی پس از کشته شدن سردسته‌ی یک خانواده‌ی جنایت‌:ار را به تصویر می‌کشد. نقش اول سریال به «جو کول» سپرده شده و «سوپ دیریسو»، «کولم مینی»، «لوسیان مساماتی» و «میشل فرلی» از جمله دیگران بازیگران آن بوده‌اند. این سریال در استودیوهای اسکای و سینه‌مکس به تولید رسیده است.

۱۸۹۹ (1899)

تاریخ پخش: ۱۷ نوامبر از نتفلیکس

«۱۸۹۹» تازه‌ترین اثر «یانتیه فریز» و «باران بو اودار» پدیدآورندگان سریال آلمانی «تاریک» (Dark) است. «امیلی بیچام» یکی از بازیگران این سریال در نقش «ماورا فرانکلین» است. در ماه مه گزارش شد که «آندریاس پیچمن» بازیگر سریال «تاریک» نیز به «۱۸۹۹» پیوسته تا نقش شخصیتی به نام «ایک لارسن» را بازی کند. «آنتون لسر»، «الکساندر ویلوم»، «انیورین برنارد»، «لوکاس لینگارد»، «ماتیلد الیور»، «میگل برناردو»، و «ریچارد هوپ» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.  در خلاصه داستان رسمی «۱۸۹۹» آمده است: «یک کشتی بخار مهاجر عازم غرب است تا دیاری کهن را پشت سر بگذارد. مسافران از نقاط مختلف اروپا گرد آمده‌اند و امید و رؤیای واحدی برای قرن جدید و آینده خود دارند. اما سفر آن‌ها با کشف کشتی مهاجر دیگری که روی دریا آواره شده چرخش غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند.»

فلایشمن به دردسر افتاده (Fleishman Is in Trouble)

تاریخ پخش: ۱۷ نوامبر از اف‌اکس

این سریال با بازی «جسی آیزنبرگ» و «کلر دینز» بر اساس رمان پرفروش «فلاشمن به دردسر افتاده» نوشته «تفی برودسر-اکنر» ساخته شده و بر روی مرد چهل و چند ساله و تازه طلاق‌گرفته‌ای به نام «توبی فلاشمن» با بازی آیزنبرگ تمرکز می‌کند که به دنیای قشنگ نوی اپلیکیشن‌های دوست‌یابی وارد شد در حالی که در روزگار جوانی و پیش از ازدواج توفیقی از آن‌ها نیافته است. اما با آغاز آزادی جنسی او، همسر سابقش ریچل با بازی دینز ناپدید می‌شود و او را با فرزندانش رها می‌کند. «لیزی کپلن» و «آدام برودی» نقش دوستان قدیمی مرد را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران سریال «جاش ردنر»، «کریستین اسلیتر»، «میرا ماهونی گراس»، «ماکسیم سویینتون»، «مایکل گستون»، «رالف آدریل»، «شی نی نیلسون» و «جوی سوپرانو» خواهند بود.

به چیپندیلز خوش‌آمدید (Welcome to Chippendales)

تاریخ پخش: ۲۲ نوامبر از هولو

«کمیل نانجیانی» در این سریال به نویسندگی «رابرت سیگل» و «جنی کانر» نقش «سومن بانرجی» یا «استیو» را بازی می‌کند که مدیر هندی تبار یک استریپ کلاب مردانه است. سریال ظهور و سقوط سومن در صنعت سرگرمی بزرگسالان را به تصویر می‌کشد. «مت شکمن» کارگردان و نانجیانی به همراه همسرش «امیلی وی. گوردن» تهیه‌کننده سریال است. «راجیو جوزف» نویسنده و کانر و سیگل شورانرهای این سریال بوده‌اند. «نیکلا پلتز بکام» در نقش «دوروتی استراتن» پلی‌میت پلی‌بوی، «دن استیونز» در نقش همسر او «پل اسنایدر»، «مری بارلت» در نقش «نیک دنویا» رقص‌آرا، و «فیلیپ شهباز»، «آنالی اشفورد»، «رودین دخسوس» و «جولیت لوییس» دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

اکو ۳ (Echo 3)

تاریخ پخش: ۲۳ نوامبر از اپل تی‌وی+

در این سریال ۱۰ اپیزودی به نویسندگی «مارک بول» یک مأموریت نجات جنبه شخصی پیدا می‌کند. وقتی دانشمندی  با بازی «جسیکا آن کالینز» در جایی نزدیک به مرز ونزوئلا و کلمبیا گم می‌شود، همسرش با بازی «میخل هایسمان» آلمانی و برادرش با بازی «لوک ایوانز» مأموریتی برای یافتن او و بازگرداندن به خانه پیدا می‌کنند. «اکو ۳» بر اساس یک سریال اسرائیلی به نام «وقتی قهرمانان پرواز می‌کنند» (When Heroes Fly) ساخته شده به پخش سه قسمت آغاز خواهد شد.

ونزدی (Wednesday)

تاریخ پخش: ۲۳ نوامبر از نتفلیکس

سریال «ونزدی» داستانی در مورد دوران تحصیل شخصیت «ونزدی آدامز» در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز بگشاید. گوئندولین کریستی»، «هانتر دوهان»، «جوی ساندی»، «اما مایرز»، «پرسی هاینز وایت»، «جیمی مک‌شین»، «جرجی فارمر»، «نایومی اوگاوا»، «موسی مصطفی»، ریکی لیندهوم»، دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «کریستینا ریچی» که سی سال قبل در «خانواده آدامز» (Addams Family) و «ارزش‌های خانواده آدامز» (The Addams Family Values) نقش «ونزدی آدامز» را بازی کرده بود، نقش یک شخصیت جدید را بازی می‌کند. «ال گاف» و «مایلز میلار» نویسندگان سریال و «تیم برتون» کارگردان ۴ اپیزود از ۸ اپیزود «ونزدی» بوده‌اند.

خروج از قلمرو (The Kingdom Exodus)

تاریخ پخش: ۲۷ نوامبر از موبی

«خروج از قلمرو» به کارگردانی «لارس فون تریه» سومین و آخرین بخش از سه‌گانه «قلمرو» (The Kingdom) است. به دنبال مرگ «ارنست-هوگو یارگارد» و «کریستن رولفس» که از بازیگران کلیدی بودند فون تریه فیلمنامه سریال را مجدداً با همکاری «نیلز وورسل» به نگارش درآورده و تمامی پنج اپیزود آن را تحت عنوان «خروج از قلمرو» کارگردانی کرده است. «خروج از قلمرو» در جشنواره‌های نیویورک و تورنتو اکران شده و یکی از اولین سریال‌هایی است که از پلتفرم استریم موبی که الگوریتم‌هایی شبیه به نتفلیکس ندارد پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید