news-background
news-background

اولین تصاویر از جسیکا چستین و مایکل شنان در سریال George & Tammy

چستین و شنان نقش «تمی وینت» و «جرج جونز» را برای پارامونت بازی کرده‌اند.

اولین تصاویر رسمی از «جسیکا چستین» و «مایکل شنان» در سریال بیوگرافی «جرج و تمی» (George & Tammy) رونمایی شد. در این سریال چستین برنده اسکار نقش «تمی وینت» خواننده کانتری و شنان نامزد اسکار نقش همسر او «جرج جونز» را بازی کرده‌اند. پارامونت «جرج و تمی» را تا پایان سال ۲۰۲۲ پخش می‌کند.

چستین به مجله «ونیتی فر» می‌گوید: « برای من جالب بود که شخصی مانند «تمی وینت» که آهنگ‌هایی مثل «کنار مردت بمان» (Stand by Your Man) را خوانده، پنج بار هم ازدواج کرده است. برای این زنی که چندین بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود و در نشویل مبارزه می‌کرد و واقعاً به تنهایی نامی برای خود دست و پا کرد هیجان‌زده بودم. ترانه‌های او قبل از ملاقات با جرج جونز چندین بار به فهرست برترین‌ها راه پیدا کرد.»

وینت و جونز در سال ۱۹۶۹ زندگی مشترک خود را آغاز کردند در حالی که هر یک از آن‌ها ازدواج‌های سوم خود را تجربه می‌کرد. این دو بعدها طلاق گرفتند اما تا زمان مرگ وینت در سال ۱۹۹۸ در ۵۵ سالگی دوست ماندند.

شنان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم نتیجه نهایی این است که آن‌ها هر دو افراد سرسختی بودند. بر برخی موقعیت‌های غیرقابل عبور غلبه کردند تا به کانون توجه برسند.»

«ایب سیلویا» پدید‌آورنده و «جان هیلکوت» کارگردان این سریال شش اپیزودی خواهد بود. «استیو زن»، «کلی مک‌کورمک»، «کیتی میکسون»، و «والتون گاگینز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

شنان می‌گوید: «جرج جونز از نظر من یکی از بهترین خوانندگانی است که در عمرم دیده‌ام. بدیهی است که تلاش برای تقلید کامل از او احمقانه است – یکی از دلایل اسطوره بودن او این است که هرگز فرد دیگری مانند او وجود نخواهد داشت. من طرفدار بزرگ موسیقی کانتری نیستم – راستش بیشتر جاز را دوست دارم – اما وقتی او توجه من را به آن جلب کرد، خیلی فریفته شدم. این یک داستان تراژیک است، اما از طرفی دیگر یک داستان بسیار رمانتیک.»

«جرج و تمی» تا پایان سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید