news-background
news-background

تریلر فیلم Raymond & Ray با بازی یوان مک‌گرگور و ایتان هاک

اپل تی‌وی+ فیلم «ریموند و ری» را در ماه اکتبر پخش می‌کند.

اولین تریلر فیلم «ریموند و ری» (Raymond & Ray) با بازی «یوان مک‌گرگور» و «ایتان هاک» رونمایی شد. اپل تی‌وی+ این فیلم کمدی-درام را در ماه اکتبر پخش می‌کند.

مک‌گرگور نقش ریموند و هاک نقش ری را بازی می‌کند که هیچ‌یک رابطه خوبی با والدین خود نداشته‌اند و در مراسم خاکسپاری پدرشان با یکدیگر ملاقات می‌کنند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «به طریقی، هنوز حس شوخ‌طبعی خود را حفظ کرده‌اند، و [مراسم خاکسپاری پدرشان] فرصتی است برای بازآفرینی خودشان. رنج و خشم و سبک‌سری و شاید عشقی باقی مانده باشد اما نبش قبر قطعاً در کار خواهد بود.»

دیگر بازیگران فیلم «ماریبل وردو»، «سوفی اکوندو»، «ماکسیم سوینتون»، «اسکار نونیز»، «وندی کورتیس-هال» و «تاد لوییسو» خواهند بود. «رودریگو گارسیا» که «آلبرت نابز» (Albert Nobbs) را در کارنامه دارد نویسنده و کارگردان فیلم است.

مک‌گرگور در جشنواره فیلم تورنتو به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که این فیلم «داستانی غیرمعمول» روایت می‌کند. هاک اضافه می‌کند: «از لحظه اول بسیار طبیعی بود، احساس می‌کردیم تمام عمر با یکدیگر همکاری کرده‌ایم.»

مک‌گرگور با سریال «هالستون» (Halston) نامزد دریافت جایزه امی شده و در سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) دیزنی+ دیده شده است. هاک برای بازی در سریال «پرنده خدای مهربان» (The Good Lord Bird) شوتایم نقدهای مثبتی دریافت کرده و به زودی «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) را در نتفلیکس خواهد داشت.

«ریموند و ری» ۲۱ اکتبر از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید