news-background
news-background

شان پن و متیو فاکس به سریال کمدی C*A*U*G*H*T پیوستند

«متیو فاکس» ستاره سریال «گمشده» (Lost) و «شان پن» برنده اسکار در یک سریال کمدی استرالیایی شش اپیزودی به نام «ا*س*ی*ر» (C*A*U*G*H*T) نقش‌آفرینی می‌کنند.

«بلا هیتکوت»، «برایان براون»، «اریک تامسون»، «بن اتول»، «لینکلن یونس»، «الکساندر اینگلند»، «مل جارنسون»، «دوریان انکونو» و «ربکا بریدز» به همراه «کیک گوری» پدیدآورنده، دیگر بازیگران سریال خواهند بود. این سریال در سال ۲۰۲۳ در استرالیا از پلتفرم استریم استن و در بریتانیا از ای‌تی‌وی‌اکس پخش خواهد شد.

پن به همراه گوری، «جان شوارز»، «مایکل شوارز»، و «برندن داناهو»، از جمله تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود. فیلمبرداری این پروژه آغاز شده است.

داستان سریال در مورد چهار سرباز استرالیایی است که مأموریتی سری در یک کشور جنگ‌زده آغاز می‌کنند. آن‌ها که با سربازان آمریکایی اشتباه گرفته می‌شوند، پس از آنکه به اسارت نیروهای آزادی‌خواه درمی‌آیند، ویدیویی پربیننده و جنجالی منتشر می‌کنند.

پن اخیراً برای تولید یک مستند به کشور جنگ‌زده اوکراین سفر کرده و در سریال «شعله‌ور» (Gaslit) مقابل «جولیا رابرتس» دیده شده است. فاکس پس از چند سال دوری از هالیوود در مینی‌سریال «آخرین نور» (Last Light) پلتفرم پیکاک بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید