news-background
news-background

اولین تریلر Gaslit: شان پن و جولیا رابرتس در نقش افشاکنندگان رسوایی واترگیت

سریال «شعله‌ور» در ماه آوریل از شبکه استارز پخش خواهد شد.

اولین تریلر سریال «شعله‌ور» (Gaslit) شبکه استارز با بازی «شان پن» و «جولیا رابرتس» در نقش افشاکنندگان رسوایی واترگیت» رونمایی شد. این سریال درام بر اساس پادکست «اسلو برن» (Slow Burn) ساخته شده است.

رابرتس نقش «مارتا میچل» را بازی می‌کند، یک سلبریتی و همسر وکیل وفادار نیکسون «جان میچل» که شخصیتی کلیدی در واترگیت بود. مارتا علی‌رغم وابستگی‌اش به حزب، اولین شخصی بود که در مورد مشارکت نیکسون در واترگیت هشدار داد و زندگی خود و رئیس جمهور آمریکا را متزلزل کرد. پن نقش همسر او «جان میچل» را بازی می‌کند. او به عنوان یک وکیل عالی رتبه، معتمدترین مشاور نیکسون و بهترین دوستش بود. او که همسرش را عاشقانه دوست داشت مجبور بود از میان مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند.

«دن استیونز» و «بتی گیلپین» در نقش جان و مو دین، «مت راس» و «شی ویگام» در نقش «جی. گوردن لیدی» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

«سام اسماعیل» خالق «آقای ربات» در مقام تهیه‌کننده در تولید سریال مشارکت کرده است. او در «بازگشت به خانه» (Homecoming) با رابرتس همکاری کرده بود. «مت راس» که فیلم بلند «کاپیتان فنتستیک» (Captain Fantastic) را در کارنامه دارد، کارگردان و تهیه‌کننده «شعله‌ور» است و «رابی پیکرینگ» که سابقه مشارکت در تولید سریال‌های‌ «آقای ربات» (Mr. Robot) و «گروه تجسس» (Search Party) را دارد شورانر سریال است.

«شعله‌ور» ۲۴ آوریل ۲۰۲۲ از استارز پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید