news-background
news-background

اولین تریلر فصل سوم سریال Outer Banks

نتفلیکس در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) اولین تصاویر از فصل سوم سریال درام «اوتر بنکس» (Outer Banks) را رونمایی کرد. فصل دوم «اوتر بنکس» در نتفلیکس با استقبال مواجه شد و به مدت چهار هفته در میان ۱۰ سریال پربیننده پلتفرم در سراسر دنیا دیده می‌شد.

«اوتر بنکس» که در جزایر کارولینای شمالی روی می‌دهد، داستانی در مورد گروهی از متشکل از چند دوست است که که خودشان را «پوگ‌ها» می‌نامند. وقتی که یک گردباد فصل تابستان آن‌ها را از بین می‌برد، حوادثی روی می‌دهند که این گروه را به اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز وادار می‌کند. جستجوی پدر گمشده‌شان، روابط عاشقانه‌ی ممنوعه، و تنش میان «پوگ‌ها» و رقبا، تابستان را به یک ماجراجویی اسرارآمیز تبدیل می‌کند.

«چیس استوکس»، «مدلین کلاین»، «مدیسون بیلی»، «جاناتان دیویس»، «رودی پنکو»، «آستین نورث»، «درو استارکی»، «دیون اسمیت» و «چارلز استن» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی جاش و جوناس پیت و «شنان برک» بوده‌اند.

استوکس در ماه آوریل گفته بود: «فکر می‌کنم بسیاری از از آن پایان‌های باز بسته خواهند شد. بسیاری از پرسش‌ها پاسخ داده خواهند شد.»

فیلمبرداری فصل سوم ۱۶ سپتامبر و پس از هفت ماه به پایان رسید. با توجه به اینکه تولید فصل دوم این سریال آوریل سال ۲۰۲۱ به پایان رسید و سپس ژوئیه آن سال پخش شد، انتظار می‌رود فصل سوم اوایل سال ۲۰۲۳ پخش شود.

فصل سوم «اوتر بنکس» در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید