news-background
news-background

سونگ کانگ-هو ستاره Parasite به اولین سریال تلویزیونی کارنامه‌اش پیوست

ستاره «انگل» (Parasite) به اولین سریال تلویزیونی کارنامه‌اش ملحق می‌شود. «سونگ کانگ هو» که امسال فیلم «دلال» (Broker) را در جشنواره کن داشت، در سریال کره‌ای «عمو سم شیک» (Uncle Sam Shik) پیوسته است.

داستان این سریال ۱۰ اپیزودی در دهه ۱۹۶۰ کره جنوبی قرار داده شده و رابطه نزدیک دو مرد و موانع پیش روی آن‌ها در یکی دشوارترین سال‌های تاریخ کره را روایت می‌کند. «شین یئون-شیک» که در فیلم «یک برد» (One Win) با سونگ همکاری داشته، کارگردان این سریال خواهد بود.

«عمو سم شیک» اولین سریال درام کارنامه سونگ است که بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۹۹۶ در فیلم «روزی که یک خوک درون چاه افتاد» (The Day A Pig Fell Into The Well) برای «هونگ سانگ-سو» مقابل دوربین رفت. «خاطرات قتل» (Memories Of Murder) و «برف‌شکاف» (Snowpiercer) از جمله دیگر فیلم‌های سونگ در سال‌های گذشته‌اند.

سونگ به اولین بازیگر مرد تاریخ سینمای کره جنوبی تبدیل شد که در جشنواره کن با فیلم «دلال» به کارگردانی «هیروکازو کوریدا» ژاپنی برنده جایزه بازیگری می‌شد.

شبکه پخش‌کننده این سریال هنوز انتخاب نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

لطفاً اصلاح کنید؛ قبل از آقای سونگ، خانوم «جیون دو-یون» جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن برای فیلم «آفتاب پنهان» در سال ۲۰۰۷ دریافت کردند. اتفاقاً نقش مقابل ایشون در فیلم همین آقای سونگ بودند.

نمایش اسپویل