news-background
news-background

شایا لباف می‌گوید پس از بازی در فیلم Padre Pio کاتولیک شده است

لباف می‌گوید در بدترین لحظات دوران بازیگری‌اش به فکر خودکشی افتاده است.

«شایا لباف» در مصاحبه با «کشیش رابرت بارون» از اندیشه خودکشی در بعضی از بدترین لحظات دوران بازیگری‌اش و گرویدن به مذهب کاتولیک به دنبال بازی در فیلم جدید «پادره پیو» (Padre Pio) گفته است.

لباف در مورد مراجعه به مراکز بازپروری با حکم دادگاه و شکایت «اف‌کی‌ای توییگز» دوست دختر سابق و همبازی‌اش در «پسر عزیز» (Honey Boy) از او به اتهام آزار جنسی می‌گوید: «دنیای من فرو ریخته بود.»

«الیویا وایلد» کارگردان «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) اخیراً در مصاحبه با «ورایتی» فاش کرد که برای حفظ امنیت «فلورنس پیو» لباف را به خاطر رفتارهای زننده‌اش در حین فیلمبرداری اخراج کرده و «هری استایلز» را جایگزین او کرده است.

لباف در مورد فیلم وایلد به یاد می‌آورد: «در آن مقطع مثل بمب هسته‌ای بودم. هیچ‌کس نمی‌خواست با من حرف بزند، از جمله مادرم. مدیر برنامه‌هایم تماس نمی‌گرفت. ایجنتم تماس نمی‌گرفت. دیگر با فیلمسازی ارتباطی نداشتم.»

لباف می‌گوید در این ایام آماده خودکشی بوده است: «اسلحه‌ای روی میز داشتم. به رفتن فکر می‌کردم. دیگر نمی‌خواستم زنده باشم وقتی که این اتفاقات افتاد. به خاطر شرمی که هرگز تجربه نکرده بودم – شرمی که باعث می‌شود فراموش کنید چگونه باید نفس کشید. نمی‌دانید به کدام سو بروید. حتی نمی‌توانید مثلاً برای خرید یک تاکو بیرون بروید.»

لباف می‌گوید با گرویدن به آیین کاتولیک به واسطه تحقیق برای فیلم «پادره پیو» به کارگردانی «آبل فرارا» نجات پیدا کرده است. این فیلم به زودی در یکی از بخش‌های جانبی جشنواره ونیز اکران خواهد شد.

لباف فاش می‌کند که در یک «برنامه معنوی» مجازی در پلتفرم «زوم» با فرارا ملاقات کرده است: «جلساتی برگزار شد. و فرد دیگری که در این جلسات حاضر بود «آبل فرارا» بود. در چت باکس برای من نوشت: «پادره پیو را می‌شناسی؟»»

لباف می‌گوید این جلسات سبب شده «خود قدیم» او رها شود و متوجه شود که چه صدماتی به دیگران زده است: «می‌خواستم به توییتر بروم و همه این چیزها را بنویسم... می‌خواستم همه‌اش را توجیه کنم و توضیح دهم. حالا متوجه می‌شوم... آن زنی [که من را متهم کرده بود] جان من را نجات داد. او برای من در زندگی‌ام مثل یک قدیسه بود. او جان من را نجات داد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰

متد اکتیک چه میکنه با آدم

نمایش اسپویل