news-background
news-background

واکنش الیویا وایلد به دریافت اسناد حضانت در حین سخنرانی: یک حمله خبیثانه بود؛ بی‌دلیل نبود که رابطه با جیسون سودیکس را قطع کردم؛ شایا لباف برای حفظ امنیت فلورنس پیو از Don’t Worry Darling اخراج شد

در ماه آوریل امسال گزارش شد که «الیویا وایلد» در حین سخنرانی در رویداد «سینماکان» برای معرفی فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling)، بسته مرموزی دریافت کرده است. بعدها فاش شد که این بسته حاوی اسناد حقوقی حضانت فرزندان او از همسر سابقش «جیسون سودیکیس» بوده است.

وایلد که در آن زمان از سودیکیس جدا و با «هری استایلز» بازیگر دومین فیلم بلندش در مقام کارگردان وارد رابطه شده بود، مقابل ۴۱۰۰ نفر با دریافت آن بسته تحقیر شد در حالی که قرار بود یکی از مهم‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند. استایلز، «فلورنس پیو»، «کریس پاین» و «جما چان» از جمله بازیگران «نگران نباش عزیزم» خواهند بود.

وایلد در مصاحبه با «ورایتی» سکوتش را در مورد آن اتفاق شکسته و می‌گوید: «در محل کارم بود. در هر محل کار دیگری، یک حمله دانسته می‌شد. واقعاً ناراحت‌کننده بود. نباید اجازه می‌دادند اتفاق بیفتد. رخنه‌ای بزرگ در حراست به وجود آمد که واقعاً ترسناک است. برای ورود به آن سالن باید مراحل مختلفی را می‌گذراندید، به علاوه چند روز قبل آزمایش کووید می‌دادید و به شما مچ‌بندی می‌دادند تا بتوانید وارد رویداد شوید – اتفاقی بود که باید برای آن برنامه‌ریزی می‌کردند.»

سودیکیس که اواخر سال ۲۰۲۰ از وایلد جدا شد، می‌گوید «هیچ اطلاع قبلی» از این رویداد نداشته است. وایلد پس از باز کردن بسته روی صحنه واکنشی نشان نداد.

وایلد می‌گوید نگران تأثیر این اتفاق روی فرزندانش است: «تنها کسانی که متضرر شدند فرزندانم بودند، چون باید آن را می‌دیدند، هرگز نباید می‌دانستند. به نظر من ترسناک بود، اما قربانیانش کودکانی ۸ و ۵ ساله بودند، و این واقعاً غم‌انگیز است. انتخاب کرده‌ام که یک بازیگر باشم؛ با میل باطنی در کانون توجه قرار گرفته‌ام. اما فرزندانم چنین چیزی نخواسته‌اند. و وقتی وارد این ماجرا شوند، عمیقاً دردناک می‌شود.»

وایلد اضافه می‌کند: «بیزار بودم از اینکه این عمل شنیع توجه افراد مختلف و استودیویی که قرار بود نماینده‌اش باشم را پرت کرد. خرابکاری در آن رویداد واقعاً خبیثانه بود. اما وظیفه‌ای داشتم؛ به راحتی تمرکزم را از دست نمی‌دهم. متأسفانه اتفاقی نبود که من را غافگیر کند. یعنی بی‌دلیل نبود که به آن رابطه پایان دادم.»

پیش‌تر گزارش شده بود که رفتارهای زننده «شایا لباف» پیش از فیلمبرداری سبب شده که وایلد او را اخراج کند، در حالی که ابتدا گزارش شده بود که لباف به علت نداشتن وقت کافی تصمیم به جدایی گرفته است. «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که اخراج لباف از «نگران نباش عزیزم» موجب شده درگیری دیگری میان او و وایلد در پروژه‌ موزیک ویدیویی اثر «رینی کوالی» به وجود آید.

«فلورنس پیو» در «نگران نباش عزیزم» نقش زن خانه‌داری به نام «آلیس» و «هری استایلز» نقش همسر او را بازی می‌کند که در عملیات مرموزی به نام پروژه «پیروزی» که قرار است دنیا را تغییر دهد مشارکت می‌کند. به زنان توصیه شده که در خانه بمانند، اما «آلیس» به این عملیات مشکوک است و رفتارهای خشونت‌آمیزی را می‌بیند.

وایلد در بخشی از مصاحبه جدیدش با «ورایتی» ادعا می‌کند که برای حفظ «امنیت» پیو لباف را اخراج و استایلز را جایگزین او کرده است: «این حرف را به عنوان فردی می‌زنم که یکی از تحسین‌کنندگان آثار اوست: روش کار او با اصول اخلاقی من در حین فیلمبرداری سازگار نبود. او به روشی کار می‌کند که از جهاتی نیازمند یک نوع انرژی مبارزه‌طلبانه است، و من شخصاً فکر نمی‌کنم که این روش در خدمت بازیگری باشد.»

وایلد سیاستی در حین فیلمبرداری اجرا می‌کند که به «کثافت ممنوع» شهرت دارد. پس از اخراج لباف، دوست دختر سابق او «اف‌کی‌ای توییگز» اتهام بدرفتاری جسمی و روحی را علیه این بازیگر مطرح کرد.

وایلد ادامه می‌دهد: «برای فیلم‌مان به یک انرژی حمایت‌کنندگی نیاز داشتیم. به‌ویژه با چنین فیلمی، می‌دانستم که قرار است از فلورنس بخواهم در موقعیت‌های بسیار آسیب‌پذیری باشد، و اولویت من این بود که باعث شوم احساس امنیت و حمایت کند. باور دارم که ایجاد فضایی امن و قابل‌اعتماد بهترین راه برای دستیابی به بهترین نمایش است. نهایتاً مسئولیت من این است که از فیلم و بازیگران محافظت کنم.»

در ماه‌های اخیر شایعه اختلاف میان وایلد و پیو به خاطر رابطه کارگردان با استایلز و نحوه نمایش صحنه‌های جنسی شنیده شده بود. از سوی دیگر گزارش شده است که پیو برای «نگران نباش عزیزم» ۷۰۰ هزار دلار و استایلز ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

وایلد در مصاحبه با «ورایتی» همه این شایعه‌ها را تکذیب می‌کند و می‌گوید پیو همواره انتخاب اولش برای نقش «آلیس» بوده است:‌ «از نمایش او [در فیلم «میدسامر» (Midsommar)] مبهوت شدم. آن فیلم و خود او را خیلی دوست دارم. فقط فکر کردم: «او عالی است. به وضوح هیجان‌انگیزترین بازیگر زن شاغل امروز است.»»

وایلد در مورد شایعه اختلاف دستمزد اضافه می‌کند: «من زنی هستم که بیش از ۲۰ سال در این کسب‌وکار فعالیت می‌کنم و این موضوعی است که برای خودم و دیگران، به ویژه به عنوان یک کارگردان در مقابلش جنگیده‌ام. آن ادعا مطلقاً صحت ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۱

یکی از کارگردان‌های خوب 👏

نمایش اسپویل